کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

بهترین روشها، ترفند و تکنیکهای تربیت را
در کنار هم جمع کردیم...
پاسخهایی کاربردی، معتبر و تاحدامکان جامع به سوال های رایج...

«محمدرضا سرافرازی»
«محمدرضا سرافرازی»

طبقه بندی موضوعی وبلاگ اخلاق و تربیت



مقدمه
مرغ در دهان آن مرد آب ریخت
گفتگوى ماهى و سلیمان
کبوتران کعبه
70 سال کافر است و ما به او روزى مى دهیم
اگر کمکم نکنى گناه مى کنم
او هیچ گونه تشبیهى ندارد
هرچه خدا بخواهد
نمى دانم مورد قبول خدا هست یا نه
دست غیبى ما را نجات داد
امدادهاى غیبى
حق به حق دار رسید
صورت زیبا اعمال خوبش بود
من صاحب جنازه ام که دیدى
بدن تازه
این هم فضل خداوند است
خداوند بر هر کارى قادر است
گروهى در قیامت حیوانهاى مختلفى هستند
مهمان خدایم
بهشت مال شما است
نگاه به بنده ضعیف ما بکنید
چگونه خدا را شناختى
هرسه براى خدا کار کردند
غلام و خدا
شروع به انفجار کرد
ابتکار گنجشک ها
خداوند صد رحمت دارد
پرنده ذاکر
پرندگان هوا در دهان نهنگ ها
دل شکسته ارزش دارد
جوان معصیت کار و غربت او
رسول الله در معراج چه دید
تو را به خدا مى سپارم
پشه داراى تمام مشاعر حیوانى است
با یک اشاره همه مى میرند
مگر مى شود این عالم خدائى نداشته باشد
زمین ابن بابویه و بدنى که در او است
دو حیوان دعا کردند
پیامبر گریه کرد
مردم سه گروهند
شاهد پیغمبران حضرت خاتم است
حقوق مومن و کافر
عدم قابلیت محل
در ذات خدا تکلم نکنید
سه امر پنهان
لوطى توبه کرد
بهشت براى سه طایفه حرام است
پرنده اى که دندان دارد
شیطان از خدا یک جواب شنید
تو چه کردى و خدا با تو چه مى کند
همه آنها را مى آمرزم
70 سال عبادت عابد چه شد
یک هفته وسط دریا بى هوش بود
12هزار نفر کشته شدند
خداوند مى فرماید: پند او فریب است
ما پرندگان در آسمان تخم مى کنیم
چگونه با این غلام رفتار شد
لطف خدا به آن جوان
سبحان الله خیلى کارساز است
خدا و دانیال و شیر
یک دسته بى حساب وارد بهشت مى شوند
احضار بنده و سخن خدا با او
اگر یک بار مرا مى خواندند
از شدت گریه مژگانش ریخت
یکى از پیامبران تعجب کرد که...
دلال بازار را زندان کردى
اگر برگردى قبولت مى کنیم
سه موضوع را براى خود شفیع قرار داد
اینها مایه فساد هستند
سه مرتبه کور شد خدا شفایش داد
اعمال انسان
مؤمن بین دو نور است
چرا مناجات را ترک کردى
آفریدگار نمرود کیست
از عظمت خدا سربلند نکرده اند
در مقابل خوبى، خوبى است
اینطور از نظر لطف افتاد
مانند پیر زنان خدا را بشناسید
چه کسى به گنجشک این علم را داد
در محبت صادق و راستگو نیست
میوه بهشت 100هزار طعم دارد
رعضه دختر نمرود عروس حضرت ابراهیم
پیغام موسى به خدا
من حیا مى کنم
به خاطر توبه گناهکار، باران فرستادم
باید بندگى خدا کرد
خداوندا این عمل براى رضاى تو است
چرا پروردگارت را عبادت نمى کنى
او هرچه هست بنده ما است
با خداى خود به مناجات پرداختم
خدایا اگر عمر ما باقى مانده است
خداوند به یکى از پیامبران وحى کرد
خداوند به پیامبر علیه السلام خطاب کرد
تو را از مقام و درجه ات ساقط مى کنم
دو قضیه در بصره
از باغهاى بهشتى بخورید
با نور خدا گوش و چشم و دلشان باز مى گردد
سنگ از خوف خدا گریه مى کرد
چرا نزد ما نیامدى
یک خصلت در من است
من آن خداوندم که ...
بچه اى به پاکدامنى یوسف شهادت داد
علاقه به خدا
من به خدا حسن ظن دارم
از جانب خداوند است
برهان نظم و اثبات وجود خدا
همه حروف اسماء الله است
امید به کرم او داریم
بلاها ماءمور رجوع ما به پروردگار است
خدا هرگز غایب نیست
سخن خدا با بندگان
صفاتى که خدا به بندگان خویش مى دهد
هر کس با هشت طایفه بنشیند خدا...
هر کس به خدا توکل کند در امان خواهد ماند
هر چه خدا خواست همان مى شود
هدف او خدا نبود
مناجات امام حسین علیه السلام با خدا
خداوند متعال با تو چه کرد
خدا اینها را مى داند
اى موسى به خدا بگو روزى تو را نمى خواهم و...
مى ترسم لذت آب ، مرا از لذت ذکر باز دارد
در همه حال خداوند را خداوند خود دانى
آن زن همنشین حضرت داود است
تا تو مى دانى که من خداوند...
مناظره امام هشتم علیه السلام با منکر خدا
با این ذکر گوهر پیدا شد
زیر ناودان طلا گفت
شما دورغش را بپذیرید و در بهشت جاى دهید
عظمت هاى خدا در آسمانها
انسان به ماوراء ماده و عالم ارواح بى خبر است
دانیال مى داند قدرت شیر خداست
بهشت منهاى خدا زندان و جهنم است
خداوند فرمود: اى موسى من مریض شدم
روح او را براى من بیاور
حضرت نوح مى فرماید: خداوند از من سوال نمود
پدرم گفت : به یاد خدا باش خدابه تو کمک مى کند
خداى تعالى مى فرماید...
خداى مى خواهد از من دستگیرى کند
آیا در راه ما پولى به نیازمندى دادى
خدایا آرزو را از او بگیر
هر روز خدا در کارى است یعنى چه
براى خدا خودش را از معصیت حفظ کرد
دوست ، نزد دوست است
عوج بن عنق مخلوق عجیب خدا
خداوند مورچه را به سخن در آورد
پاداش یکصد سال عبادت برایت نوشتیم
خداوند به یکى از انبیا وحى کرد
چنین کردم تا خداوند آتش جهنم را از من دور کند
خدا مى فرماید: به عزتم سوگند...
عابدترین اهل زمین
تو بهترین مردم هستى
خدا مرا دوست مى دارد
خداوند او را بیش از ما دوست دارد
روزى رسان باقى است
باد گفت به اذن خدا جور را برده ام
یکى از اخلاق هاى خدا صبر است
من از شما راضى هستم
بدون حساب وارد بهشت مى شویم
بهاء بهشت عفو و گذشت است
آیا سجده براى غیر خدا جایز است
اعتقاد فوق العاده اى به خدا داشت
هاتفى به حاتم اصم گفت
دیگر جز خداى عزوجل براى خود پناهى نمى بینم
سخن خدا با حضرت یعقوب
سخن خدا با حضرت یعقوب (2)
خدا را قسم مى داد که مولایش او را نزد
زیرا خدا همنشین من است
سخن شیطان با خدا
براى خوردن نان مناجات را قطع کرد
پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم در معراج با خدا سخن گفت
وارد بهشت شدند
از حال من با خبر است
محمدرضا سرافرازی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی