ردیف |
نام دانشجو |
عنوان پایاننامه/رساله |
مقطع |
استاد راهنما |
اساتیدمشاور |
تاریخ دفاع |
1 |
رضا میرزاپور |
بررسی اصول تعلیم و تربیت در مثنوی معنوی |
ارشد |
محمدجعفر پاک سرشت |
مهدی تدین |
77 |
2 |
جاسم تابع الحجه |
تربیت اجتماعی در نهج البلاغه |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
78 |
3 |
مسعود اخلاقی بناری |
بررسی تطبیقی اصل مسئولیت و دلالتهای تربیتی آن از دیدگاه مکتب اگزیستانسیالیسم و اسلام |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
78 |
4 |
فریدون پارسا نیارق |
بررسی سیر تحول تاریخی نظام آموزش عالی از راه دور |
" |
محمدعلی نائلی |
عیسی ابراهیم زاده |
79 |
5 |
مسعود کشاورز
|
شکل گیری و تحولات نظام آموزش رسمی در استان کهکیلویه و بویراحمد با تاکید بر تحولات آن پس از انقلاب اسلامی |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
محمدعلی نائلی |
79 |
6 |
احمد معصومی ظهرآبادی |
بررسی سیر تاریخی نظام آموزش حوزوی در شهرستان اهواز با تأکید بر روشهای یاددهی-یادگیری |
" |
محمدعلی نائلی |
محمدجعفر پاک سرشت |
79 |
7 |
کریم سواری |
بررسی دیدگاههای فلسفی- عقیدتی دانش آموزان پسر پایه سوم متوسطه شهر اهواز درمورد نماز |
" |
مسعود صفایی مقدم |
عبدالکاظم نیسی |
80 |
8 |
بهنام کاظم نیا |
عقل از دیدگاه امام علی و دلالتهای تربیتی آن |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
80 |
9 |
علیرضا رحمتی |
شکل گیری نظام جدید آموزش متوسطه |
" |
محمدعلی نائلی |
یداله مهرعلی زاده |
80 |
10 |
ناجی جلالی فر |
بررسی تطبیقی انسان شناسی در مکاتب اسلام و پراگماتیسم |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
80 |
11 |
عفت آدم زاده |
تعلیم و تربیت به منظور زمینه سازی جهت گفتگوی تمدن ها |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
عبدالرضا نواح |
80 |
12 |
پروانه ولوی |
بررسی نظریه اصالت نفع و مضامین آن در آموزش و پرورش اخلاقی |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
80 |
13 |
پروانه نجاریان |
مضامین پست مدرنیسم و دلالتهای تربیتی آن |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
80 |
14 |
خمیس صیدی |
بررسی و شکل گیری و تحولات نظام آموزش جدید در ایلام |
" |
محمدعلی نائلی |
یداله مهرعلی زاده |
80 |
15 |
سید مهدی علوی |
اصول اهداف و راهکارهای آموزش مادام العمر |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
81 |
16 |
ایوب مردانی |
شکل گیری و تحولات نظام آموزش رسمی در شهرستان ایذه |
" |
محمدعلی نائلی |
محمدجعفر پاک سرشت |
81 |
17 |
احمد دارم |
مقایسه جایگاه زنان و مردان درکتابهای درسی دوره ی ابتدایی |
" |
محمدعلی نائلی |
یداله مهر علی زاده |
81 |
18 |
محمد حسین حیدری |
اصول اهداف و راهکارهای آموزش و پرورش مطلوب قرن بیست و یکم براساس نظریه آینده سازان معاصر |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
81 |
19 |
یداله اقدامی |
نقش تقدس در تعلیم و تربیت |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
81 |
20 |
عبدالرسول قادری |
آراء تربیتی شهید مطهری |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
81 |
21 |
کریم فتحی |
اصول اهداف و راهکارهای تربیت مدنی |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
فرهنگ ارشاد |
82 |
22 |
جعفر سلیمی |
بررسی آموزههای تربیتی طبیعیت گرایی و امکان بهره گیری از آنهادر بهبود تعلیم و تربیت ایران |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
حسین سپاسی |
83 |
23 |
باقر رحیمی |
بررسی رابطه فرد و جامعه در مکتب اگزیستانسیالیسم و دلالتهای تربیتی آن |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
84 |
24 |
عزیزاله احمدی |
دانشگاه باستانی جندی شاپور |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
محمدرضا علم |
84 |
25 |
محمدرضا سرمدی |
کاوشی در مبانی فلسفی دو نظریه تیلوریسم و مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت آموزشی |
دکتری |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم و یداله مهر علی زاده |
84 |
26 |
علی اصغر حجاری |
نقش آموزش پرورش در تحقق جامعه مدنی ایران در یکصد سال اخیر (1285-1385) |
ارشد |
محمدجعفر پاک سرشت |
عبدالمهدی معرف زاده |
85 |
27 |
عبدالحمید چیت ساز |
بررسی و تحلیل نظریه تبیین ارزشها و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
85 |
28 |
یعقوب اسلامی مهر |
مبانی و اصول تعلیم و تربیت انتقادی |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
حسین سپاسی |
85 |
29 |
هادی طاهریاصل |
بررسی اهداف آموزش هنر از دیدگاه مکتب ایده آلیسم |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
85 |
30 |
عباس راشکی قلعه نو |
بررسی آموزه های تربیتی مکتب عمل گرایی امکان بهره گیری از آنها در نظام آموزش و پرورش منطقه ایران |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
حسین سپاسی |
85 |
31 |
محمد هاشم رضایی |
بررسی جایگاه معرفت شناسی آموزش باز واز راه دور در جامعه مدرن |
دکتری |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم و حسین سپاسی |
85 |
32 |
عبدالمهدی معرف زاده |
بررسی رابطه تحولات تاریخی نظام آموزش پرورش ایران با توسعه و نوسازی جامعه از انقلاب مشروطیت تا پایان برنامه چهارم(1352-1300ه ش) |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم و یداله مهرعلی زاده |
85 |
33 |
علی رضا رشیدی |
بررسی تطبیقی اصل آزادی و عقلانیت و دلالتهای تربیتی آنها از دیدگاه مکاتب لیبرالیسم و اسلام |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت وعادلنادرعلی |
85 |
34 |
سید منصور مرعشی |
بررسی مبانی نظری روش اجتماع پژوهش در برنامه آموزش فلسفه به کودکان و تأثیر بر پرورش تفکر انتقادی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی مدارس نمونه دولتی شهر اهواز |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
85 |
35 |
عباسعلی رستمی نسب |
تبیین نظام فلسفی - تربیتی ائمه اطهار علیهم السلام |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
علی اکبرحسینی، مسعود صفایی مقدم و یوسف محفوظی |
86 |
36 |
محسن عیسوی |
تعلیم و تربیت از نگاه سعدی |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم و نصراله امامی |
86 |
37 |
سعید خرم روئی |
پیدایش و شکل گیری افکار نوین تعلیم و تربیت در ایران عصر مشروطیت |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم وفرهنگ ارشاد |
86 |
38 |
گیتی حبیب زاده |
بررسی تحلیلی جنبه های آموزشی و پرورشی دعا از دیدگاه اسلام |
ارشد |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
87
|
39 |
احمد حقی |
بررسی مبانی اصول و اهداف تربیتی زیبایی شناختی و اسلام |
" |
سید منصور مرعشی |
عبدالمهدی معرف زاده |
87 |
40 |
فاطمه موسوی |
بررسی ماهیت عزت نفس از دیدگاه امام علی (ع) و استلزامات تربیتی آن |
" |
عبدالمهدی معرف زاده |
سید منصور مرعشی |
87 |
41 |
علی پناه شوشی |
بررسی روشهای تربیتی زیبایی شناختی و آموزش هنر در کتابهای دوره راهنمایی تحصیلی از سال 1357 تا 1386 با تأکید بر منابع زیبایی |
" |
عبدالمهدی معرف زاده |
یداله مهر علی زاده |
87 |
42 |
معصومه قلندری |
مبانی، اصول و اهداف تعلیم و تربیت کثرت گرا و دلالتهایتربیتی آن در نظام آموزشی ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
یداله مهر علی زاده |
87 |
43 |
محمود کاظمی |
بررسی مبانی اصول و اهداف تربیت مدنی و کیفیت انعکاس آن در نظام آموزش و پرورش ایران |
دکتری |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت |
87 |
44 |
احمد زندویان نایینی |
شناسایی و تحلیل ذهنیت فلسفی مربیان آموزشبزرگسالان (آموزشیاران نهضت سوادآموزی) استان یزد |
" |
مسعود صفایی مقدم |
محمدجعفر پاک سرشت و حسین سپاسی |
87 |
45 |
مسعود اخلاقی بناری |
تحلیل پرسشگری در تعلیم و تربیت بر اساس اندیشه های معاصر(نظریه نقد اجتماعی و نظریه آشوب) |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم |
87 |
46 |
محمد حسین حیدری |
خودگردانی فردی به مثابه هدفی تربیتی و بررسی زمینهها و جایگاه آن در تعلیم و تربیت ایران |
" |
محمدجعفر پاک سرشت |
مسعود صفایی مقدم و یداله مهر علی زاده |
87 |
47 |
پروانه ولوی |
بررسی تحلیلی مبانی هستی شناختی و معرفت شناختی سازنده گرایی و مضامین تربیتی آن از منظر رئالیسم |
" |
مسعود صفایی مقدم و محمد جعفر پاک سرشت |
جمال حقیقی و یداله مهر علی زاده |
88 |
48 |
سیدجلال هاشمی |
بررسی همزیستی مسالمت آمیز به مثابهی هدفیتربیتی و بازتاب آن در کتاب های درسی مقطع متوسطه آموزش و پرورشایران |
" |
محمد جعفر پاک سرشت و مسعود صفایی مقدم |
حسین سپاسی و یداله مهر علی زاده |
88 |
49 |
اکرم شوشتری |
مطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی آراء تربیتی ژان پیاژه و متیولیپمن با تاکید بر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان |
ارشد |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
88 |
50 |
پروین خزامی |
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اهواز |
ارشد |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
88 |
51 |
مریم غفارزاده |
بررسی گرایش های فلسفی- تربیتی دبیران مدارس دخترانه شهر اهواز |
" |
عبدالمهدی معرف زاده |
مسعود صفایی مقدم |
88 |
52 |
حبیب اله تبریزی |
بررسی تحلیلی مبانی فلسفی نهاد امور پرورشی در آموزش و پرورش ایران |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
88 |
53 |
فرزانه قاسمی |
نقد بررسی آموزش مداوم از دیدگاه پست مدرنیسم |
" |
مسعود صفایی مقدم |
یداله مهر علی زاده |
88 |
54 |
آمنه فضلی |
تحلیل محتوای کتب درسی آموزش عمومی ومتوسطه ایران بر حسب میزان توجه به مقوله کثرت گرایی |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
88 |
55 |
طلعت طوسی |
بررسی مبانی نظری جهانی شدن و اثرات آن بر اهداف برنامه درسی نظام آووزش و پرورش ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
یداله مهر علی زاده |
88 |
56 |
حکیمه ترحم |
بررسی تحلیلی ایده آهستگی و دلالت های تربیتی ان با رویکردی اسلامی- ایرانی |
ارشد |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
88 |
57 |
فاطمه سلطانی نژاد |
بررسی تحلیلی آموزه های تربیتی دین زرتشت |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
89 |
58 |
جهانبخش فلسفی |
بررسی و تحلیل رابطه عقل و عاطفه در نهجالبلاغه و استلزامات تربیتی آن |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
89 |
59 |
قادر پیروتی اقدم |
بررسی تحلیلی آموزههای تربیتی مکتب واقع گرایی و کاربرد آن در نظام تعلیم تربیت ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
89 |
60 |
سید حسین نجاتی موسوی |
بررسی تحلیلی تربیت اجتماعی از دیدگاه مکتب عمل گرایی و جایگاه آن در برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
89 |
61 |
بهناز جهانیان |
بررسی دیدگاههای جان دیویی دربارهی تربیت عقلانی وامکان بهره گیری ازآن درآموزش و پرورش ایران |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
89 |
62 |
جعفر چراغیان |
بررسی تطبیقی آرای جان دیویی و امیل دورکیم درباره تربیت اجتماعی |
" |
مسعود صفایی مقدم |
عبدارضا نواح |
89 |
63 |
نظرمحمد اربابی |
بررسی تاثیرات جهانی شدن بر تربیت معلم در ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
89 |
64 |
فرشته صمدی |
بررسی مبانی انسانشناختی رویکرد سازندهگرایی واستلزمات ترتیبی آن |
" |
پروانه ولوی |
مسعود صفایی مقدم |
89
|
65 |
هادی سنجری |
بررسی امکان پرورش هوش معنوی در پرتو ذهنیت فلسفی "مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز" |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
90 |
66 |
بتول محمدیان رحمت آبادی |
بررسی تحلیلی تربیت اجتماعی از دیدگاه افلاطون و فارابی |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
90 |
67 |
لیلا نعمتی |
بررسی اصول و ارزشهای لیبرالیسم و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت اخلاقی |
" |
پروانه ولوی |
مسعود صفایی مقدم |
90 |
68 |
جعفر ظاهری راد |
بررسی تحلیلی تربیت دینی و چالشهای پیش رو با تاکید بر آموزههای اسلامی |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
90 |
69 |
برزو مولایی |
بررسی تحلیلی رویکرد نوعمل گرایانهی یاددهی - یادگیری ریچارد رورتی و امکان بهرهگیری از آن در نظام آموزشی ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
سید جلال هاشمی |
90 |
70 |
لیلی مطرودی |
بررسی تحلیلی عوامل موثر در پرورش تفکر انتقادی کودکان مقطع ابتدایی |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
90 |
71 |
مریم احسان فر |
بررسی تطبیقی تربیت دینی از دیدگاه ژان ژاک روسو و شهید مطهری |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
90 |
72 |
محسن ملازایی |
بررسی تطبیقی دیدگاه غزالی و مطهری در باره تربیت اخلاقی |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
90 |
73 |
محمد هاشم ترحمی اردکانی |
بررسی جایگاه مولفههای تفکر انتقادی "ماتیولیپمن" در محتوای کتابهای ریاضی دوره راهنمایی |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید جلال هاشمی |
90 |
74 |
علیرضا صمدی دارفشانی |
بررسی دلالتهای تربیتی آراء فلسفی ملاصدرا به عنوان فیلسوف مکتب اصفهان |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
90 |
75 |
راضیه دهقانچیان |
بررسی رویکرد تعاملی در مواجهه با چالش میان سنت و مدرنیسم (تجددگرایی) و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت ایران |
" |
سید منصور مرعشی |
مسعود صفایی مقدم |
90 |
76 |
محمد رعنایی پور |
بررسی فضایل اخلاقی از دیدگاه ارسطو و دلالتهای تربیتی آن |
|
مسعود صفایی مقدم |
سید جلال هاشمی |
90 |
77 |
کبری سطوتی جمیل |
بررسی مبانی انسان شناختی جهانی شدن و دلالتهای تربیتی آن |
" |
مسعود صفایی مقدم |
پروانه ولوی |
90 |
78 |
فاطمه جمشیدی کیان |
بررسی مبانی فلسفی (انشانشناسی اسلامی) آموزش فنی و حرفهای ایران |
" |
پروانه ولوی |
یداله مهرعلی زاده |
90 |
79 |
اعضم مقیمی گسک |
تحلیل کتابهای درسی بخوانیم و بنویسیم و هدیههای آسمان دوره ابتدایی از منظر توجه به مقولههای آموزش فلسفه به کودکان |
" |
سید منصور مرعشی |
سید جلال هاشمی |
90 |
80 |
الهام موسوی منش |
مقایسه انسانشناسی از دیدگاه مطهری و یاسپرس و مضامین آن در تعلیم و تربیت |
" |
سید منصور مرعشی |
پروانه ولوی |
90 |
81 |
فاطمه بیان مهر |
انسان تربیت شده در نهجالبلاغه |
" |
مسعود صفایی مقدم |
پروانه ولوی |
90 |
82 |
مرضیه اسدی |
آسیب شناسی برنامه ی آموزش فلسفه به کودکان با تاکید بر اجرای آن در آموزش و پرورش ایران |
" |
مسعود صفایی مقدم |
سید منصور مرعشی |
90 |
83 |
مادح دستمرد |
بررسی مبانی نظری ایده خودکارآمدی به عنوان هدفی تربیتی |
دکتری |
محمد جعفر پاک سرشت |
منیجه شهنی ییلاق |
91 |
84
|
رضوان دیناروند |
انسان فرهیخته به عنوان هدف تعلیم وتربیت لیبرال و نقش اموزش عالی در تحقق آن |
ارشد |
سید منصور مرعشی |
پروانه ولوی |
91 |
85 |
بهاالدین رحمانی |
بررسی تحلیلی اخلاق معلمی و تعیین جایگاه آن در اهداف و برنامههای تربیت معلم ایران |
دکتری |
مسعود صفاییمقدم محمدجعفر پاکسرشت |
سیدمنصور مرعشی
|
92 |