کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

بهترین روشها، ترفند و تکنیکهای تربیت را
در کنار هم جمع کردیم...
پاسخهایی کاربردی، معتبر و تاحدامکان جامع به سوال های رایج...

«محمدرضا سرافرازی»
«محمدرضا سرافرازی»

طبقه بندی موضوعی وبلاگ اخلاق و تربیت

لیست مقالات نشریه : مجله علوم تربیتی و روانشناسی(دانشگاه شهید چمران اهواز)
صاحب امتیاز : مجله علوم تربیتی و روانشناسی(دانشگاه شهید چمران اهواز)
مدیر : بهمن نجاریان
سردبیر : حسین شکرکن
مدیر داخلی : یوسفعلی عطاری
آدرس : اهواز، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
ایمیل : 
تلفن : 0611-360609
فاکس : 3339111
وب سایت : 


تعداد آثار: 53

ردیف کد عنوان اصلی شماره مجله از صفحه تا صفحه
51 12773970 اختلال هراس از مدرسه 2-3 46-68
8 12777938 ارتباط بین هوش و موفقیت در امتحان ورودی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان پسر سال اول راهنمایی شهرستان اهواز 2-1 51-64
44 12773990 استانداردهای کمی برای کتاب‌خانه‌های عمومی با نگاهی به کتاب‌خانه‌های عمومی خوزستان 5-6 51-77
2 12777946 الگوهای تحقیق در حوزه تاریخ آموزش و پرورش: بحثی در فلسفه تاریخ آموزش و پرورش 4-3 135-158
22 12774647 بازنمایی دانش در روی‌کرد یادگیری ساخت‌گرایی و دلالت‌های آن برای طراحی آموزشی 31-32 107-124
43 12773991 بحثی پیرامون گذشته و آینده برنامه‌های راهنمایی و مشاوره در آموزش و پرورش ایران 5-6 78-92
35 12774506 بررسی الگوی گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران 39-40 39-62
39 12774441 بررسی تاثیر آموزش ابراز وجود بر ابراز وجود، عزت نفس، اضطراب اجتماعی و بهداشت روانی دانش‌آموزان پسر مضطرب اجتماعی دبیرستان شهرستان اهواز 29-30 11-30
4 12777942 بررسی تاثیر تهدید به تنبیه شدید در مقایسه با تهدید به تنبیه خفیف در ایجاد نگرش منفی نسبت به تقلب و اقدام به آن در دانش‌آموزان پسر سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز 2-1 64-81
42 12773992 بررسی رابطه جایگاه مهار و عمل‌کرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی دزفول 5-6 93-113
26 12774643 بررسی رابطه خشنودی شغلی با رفتار مدنی سازمانی و عمل‌کرد شغلی در کارکنان برخی از کارخانه‌های اهواز 31-32 1-22
38 12774442 بررسی رابطه ساده و چندگانه پیشایندهای مهم و مربوط با هدف‌گرایی تبحری و رابطه آن با عمل‌کرد تحصیلی در دانش‌آموزان پسر سال اول دبیرستان‌های اهواز 29-30 31-48
52 12773969 بررسی رابطه سن و جنسیت با مفهوم نگهداری ذهنی در دانش‌آموزان 2-3 3-22
19 12774650 بررسی رابطه عزت نفس با هم‌رنگی در دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان ساری 21-22 93-104
15 12774654 بررسی رابطه نظام ارزشی و رشد اخلاقی با هویت‌یابی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز 3-4 39-54
3 12777944 بررسی رابطه نگرش‌های فرزند پروری والدین و جایگاه مهار در دانش‌آموزان مقطع راهنمایی شهرستان دزفول 2-1 105-126
23 12774646 بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های رهبری مدیران 31-32 87-106
16 12774653 بررسی روایی ـ پایایی مقیاس روش درجه‌بندی مهارت اجتماعی در گروهی از کودکان دبستانی شیراز 3-4 17-38
31 12774638 بررسی عوامل موثر درون‌مدرسه‌ای جذب دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان خوزستان به نماز 39-40 63-90
27 12774642 بررسی میزان استفاده اعضای هیات علمی دانشگاه‌های خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر از اینترنت با توجه به عواملی مانند جنسیت، سابقه تدریس، درجه و مرتبه علمی 39-40 145-166
32 12774637 بررسی نظریه خودگرایی اخلاقی بر اساس معیار عقلانیت: بحثی در حوزه فلسفه آموزش و پرورش اخلاقی 39-40 1-16
28 12774641 بررسی همه‌گیرشناسی ناتوانی یادگیری املا در دانش‌آموزان دختر و پسر ابتدایی و اثر درمان چندحسی در کاهش ناتوانی یادگیری 39-40 129-144
37 12774443 بررسی و مقایسه وضعیت انواع هویت در ابعاد اعتقادی و روابط بین فردی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز 29-30 73-98
34 12774507 پیدایش و گسترش خدمات مرجع در کتاب‌خانه‌ها 39-40 135-154
17 12774652 تاثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی در کاهش ناسازگاری‌های اجتماعی ـ عاطفی دانش‌آموزان پسر ناسازگار دبستانی اهواز 3-4 1-16
13 12777932 تاثیر الگوی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهرستان دزفول 4-3 1-12
45 12773989 تاثیر انتظار معلمان بر ارزش‌یابی آنان از عمل‌کرد درس علوم و پیش‌بینی آنان از موفقیت آینده دانش‌آموزان پایه دوم راهنمایی اهواز 5-6 3-23
48 12773973 تاثیر عزت‌نفس بر عمل‌کرد دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی 1 11-27
5 12777941 تحلیلی بر مفهوم دانشگاه اسلامی: بحثی در فلسفه آموزش و پرورش اسلامی 2-1 21-38
25 12774644 تعلیم و تربیت در دیدگاه تاویلی 31-32 23-48
29 12774640 جهانی‌شدن و پیامدهای چالش‌برانگیز آن برای تعلیم و تربیت 39-40 113-128
53 12773952 حدود دانش بشر 5-6 147-161
1 12777955 خصوصی‌سازی مدارس در ایران 3-4 105-126
18 12774651 خصوصی‌سازی مدارس در ایران 21-22 105-126
46 12773975 رابطه شیوه‌های فرزندپروری با انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی 1 66-79
20 12774649 رابطه کمال‌گرایی و سرسختی روان‌شناختی با سلامت روانی و عمل‌کرد تحصیلی 21-22 51-70
7 12777939 روان‌شناسی نگرانی 2-1 65-83
11 12777934 ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه سوم دوره راهنمایی تحصیلی اهواز 4-3 61-73
36 12774444 ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش تحریف واقعیت 29-30 99-114
30 12774639 سیر موضوعی و وضعیت کتاب‌های ترجمه‌شده در حوزه‌های علوم انسانی و اجتماعی پس از انقلاب اسلامی ایران 39-40 91-112
14 12774656 فن‌آوری اطلاعات و خدمات نوین کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی 3-4 73-92
47 12773974 مقایسه تاثیر ارزش‌یابی تکوینی و ارزش‌یابی پایانی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران 1 39-50
50 12773971 مقایسه سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان جهشی و غیرجهشی دوره ابتدایی اهواز 2-3 69-89
21 12774648 مقایسه عمل‌کرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر نظام جدید ترم ششم بر اساس اولویت‌های پنج‌گانه تعیین‌شده طبق برنامه هدایت تحصیلی 21-22 33-50
6 12777940 مقایسه عمل‌کرد تحصیلی دانش‌آموزان جهشی و غیرجهشی دوره ابتدایی شهرستان اهواز 2-1 3-20
24 12774645 مقایسه عمل‌کرد تحصیلی، سلامت روانی و جسمانی دانش‌آموزان پسر فاقد و واجد پدر با توجه به نقش تعدیل‌کننده حمایت اجتماعی 31-32 67-86
33 12774509 مقایسه مفاهیم و مفروضه‌های نظریه کلاسیک و نظریه جدید سوال ـ پاسخ در ساخت آزمون‌های روانی و تربیتی 39-40 17-38
49 12773972 مقایسه ویژگی‌های شخصیتی نوجوانان بینا و نابینا 2-3 90-105
41 12773993 میزان‌سازی مقیاس رفتار سازشی برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی 5-6 114-131
12 12777933 نظریه سوال - پاسخ در آزمون‌های روانی - تربیتی 4-3 38-60
40 12773994 نظریه کلاسیک آزمون و محدودیت‌های آن 5-6 132-146
9 12777937 نقش مدیریت آموزشی تخصصی در اثربخشی نظام آموزش و پرورش 2-1 14-33
10 12777935 ویگوتسکی و آموزه‌ یادگیری تجربی و نظری 4-3 95-110
محمدرضا سرافرازی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی