ردیف |
کد |
عنوان اصلی |
شماره مجله |
از صفحه تا صفحه |
51 |
12773970 |
اختلال هراس از مدرسه |
2-3 |
46-68 |
8 |
12777938 |
ارتباط بین هوش و موفقیت در امتحان ورودی استعدادهای درخشان دانشآموزان پسر سال اول راهنمایی شهرستان اهواز |
2-1 |
51-64 |
44 |
12773990 |
استانداردهای کمی برای کتابخانههای عمومی با نگاهی به کتابخانههای عمومی خوزستان |
5-6 |
51-77 |
2 |
12777946 |
الگوهای تحقیق در حوزه تاریخ آموزش و پرورش: بحثی در فلسفه تاریخ آموزش و پرورش |
4-3 |
135-158 |
22 |
12774647 |
بازنمایی دانش در رویکرد یادگیری ساختگرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی |
31-32 |
107-124 |
43 |
12773991 |
بحثی پیرامون گذشته و آینده برنامههای راهنمایی و مشاوره در آموزش و پرورش ایران |
5-6 |
78-92 |
35 |
12774506 |
بررسی الگوی گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران |
39-40 |
39-62 |
39 |
12774441 |
بررسی تاثیر آموزش ابراز وجود بر ابراز وجود، عزت نفس، اضطراب اجتماعی و بهداشت روانی دانشآموزان پسر مضطرب اجتماعی دبیرستان شهرستان اهواز |
29-30 |
11-30 |
4 |
12777942 |
بررسی تاثیر تهدید به تنبیه شدید در مقایسه با تهدید به تنبیه خفیف در ایجاد نگرش منفی نسبت به تقلب و اقدام به آن در دانشآموزان پسر سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز |
2-1 |
64-81 |
42 |
12773992 |
بررسی رابطه جایگاه مهار و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه سوم راهنمایی دزفول |
5-6 |
93-113 |
26 |
12774643 |
بررسی رابطه خشنودی شغلی با رفتار مدنی سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان برخی از کارخانههای اهواز |
31-32 |
1-22 |
38 |
12774442 |
بررسی رابطه ساده و چندگانه پیشایندهای مهم و مربوط با هدفگرایی تبحری و رابطه آن با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر سال اول دبیرستانهای اهواز |
29-30 |
31-48 |
52 |
12773969 |
بررسی رابطه سن و جنسیت با مفهوم نگهداری ذهنی در دانشآموزان |
2-3 |
3-22 |
19 |
12774650 |
بررسی رابطه عزت نفس با همرنگی در دانشآموزان دختر و پسر شهرستان ساری |
21-22 |
93-104 |
15 |
12774654 |
بررسی رابطه نظام ارزشی و رشد اخلاقی با هویتیابی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز |
3-4 |
39-54 |
3 |
12777944 |
بررسی رابطه نگرشهای فرزند پروری والدین و جایگاه مهار در دانشآموزان مقطع راهنمایی شهرستان دزفول |
2-1 |
105-126 |
23 |
12774646 |
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای رهبری مدیران |
31-32 |
87-106 |
16 |
12774653 |
بررسی روایی ـ پایایی مقیاس روش درجهبندی مهارت اجتماعی در گروهی از کودکان دبستانی شیراز |
3-4 |
17-38 |
31 |
12774638 |
بررسی عوامل موثر درونمدرسهای جذب دانشآموزان مقطع متوسطه استان خوزستان به نماز |
39-40 |
63-90 |
27 |
12774642 |
بررسی میزان استفاده اعضای هیات علمی دانشگاههای خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر از اینترنت با توجه به عواملی مانند جنسیت، سابقه تدریس، درجه و مرتبه علمی |
39-40 |
145-166 |
32 |
12774637 |
بررسی نظریه خودگرایی اخلاقی بر اساس معیار عقلانیت: بحثی در حوزه فلسفه آموزش و پرورش اخلاقی |
39-40 |
1-16 |
28 |
12774641 |
بررسی همهگیرشناسی ناتوانی یادگیری املا در دانشآموزان دختر و پسر ابتدایی و اثر درمان چندحسی در کاهش ناتوانی یادگیری |
39-40 |
129-144 |
37 |
12774443 |
بررسی و مقایسه وضعیت انواع هویت در ابعاد اعتقادی و روابط بین فردی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز |
29-30 |
73-98 |
34 |
12774507 |
پیدایش و گسترش خدمات مرجع در کتابخانهها |
39-40 |
135-154 |
17 |
12774652 |
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی در کاهش ناسازگاریهای اجتماعی ـ عاطفی دانشآموزان پسر ناسازگار دبستانی اهواز |
3-4 |
1-16 |
13 |
12777932 |
تاثیر الگوی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهرستان دزفول |
4-3 |
1-12 |
45 |
12773989 |
تاثیر انتظار معلمان بر ارزشیابی آنان از عملکرد درس علوم و پیشبینی آنان از موفقیت آینده دانشآموزان پایه دوم راهنمایی اهواز |
5-6 |
3-23 |
48 |
12773973 |
تاثیر عزتنفس بر عملکرد دانشآموزان پسر و دختر دبیرستانی |
1 |
11-27 |
5 |
12777941 |
تحلیلی بر مفهوم دانشگاه اسلامی: بحثی در فلسفه آموزش و پرورش اسلامی |
2-1 |
21-38 |
25 |
12774644 |
تعلیم و تربیت در دیدگاه تاویلی |
31-32 |
23-48 |
29 |
12774640 |
جهانیشدن و پیامدهای چالشبرانگیز آن برای تعلیم و تربیت |
39-40 |
113-128 |
53 |
12773952 |
حدود دانش بشر |
5-6 |
147-161 |
1 |
12777955 |
خصوصیسازی مدارس در ایران |
3-4 |
105-126 |
18 |
12774651 |
خصوصیسازی مدارس در ایران |
21-22 |
105-126 |
46 |
12773975 |
رابطه شیوههای فرزندپروری با انگیزه پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره راهنمایی |
1 |
66-79 |
20 |
12774649 |
رابطه کمالگرایی و سرسختی روانشناختی با سلامت روانی و عملکرد تحصیلی |
21-22 |
51-70 |
7 |
12777939 |
روانشناسی نگرانی |
2-1 |
65-83 |
11 |
12777934 |
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه سوم دوره راهنمایی تحصیلی اهواز |
4-3 |
61-73 |
36 |
12774444 |
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش تحریف واقعیت |
29-30 |
99-114 |
30 |
12774639 |
سیر موضوعی و وضعیت کتابهای ترجمهشده در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی پس از انقلاب اسلامی ایران |
39-40 |
91-112 |
14 |
12774656 |
فنآوری اطلاعات و خدمات نوین کتابداری و اطلاعرسانی |
3-4 |
73-92 |
47 |
12773974 |
مقایسه تاثیر ارزشیابی تکوینی و ارزشیابی پایانی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران |
1 |
39-50 |
50 |
12773971 |
مقایسه سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان جهشی و غیرجهشی دوره ابتدایی اهواز |
2-3 |
69-89 |
21 |
12774648 |
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر نظام جدید ترم ششم بر اساس اولویتهای پنجگانه تعیینشده طبق برنامه هدایت تحصیلی |
21-22 |
33-50 |
6 |
12777940 |
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشآموزان جهشی و غیرجهشی دوره ابتدایی شهرستان اهواز |
2-1 |
3-20 |
24 |
12774645 |
مقایسه عملکرد تحصیلی، سلامت روانی و جسمانی دانشآموزان پسر فاقد و واجد پدر با توجه به نقش تعدیلکننده حمایت اجتماعی |
31-32 |
67-86 |
33 |
12774509 |
مقایسه مفاهیم و مفروضههای نظریه کلاسیک و نظریه جدید سوال ـ پاسخ در ساخت آزمونهای روانی و تربیتی |
39-40 |
17-38 |
49 |
12773972 |
مقایسه ویژگیهای شخصیتی نوجوانان بینا و نابینا |
2-3 |
90-105 |
41 |
12773993 |
میزانسازی مقیاس رفتار سازشی برای دانشآموزان مدارس ابتدایی |
5-6 |
114-131 |
12 |
12777933 |
نظریه سوال - پاسخ در آزمونهای روانی - تربیتی |
4-3 |
38-60 |
40 |
12773994 |
نظریه کلاسیک آزمون و محدودیتهای آن |
5-6 |
132-146 |
9 |
12777937 |
نقش مدیریت آموزشی تخصصی در اثربخشی نظام آموزش و پرورش |
2-1 |
14-33 |
10 |
12777935 |
ویگوتسکی و آموزه یادگیری تجربی و نظری |
4-3 |
95-110 |