کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

بهترین روشها، ترفند و تکنیکهای تربیت را
در کنار هم جمع کردیم...
پاسخهایی کاربردی، معتبر و تاحدامکان جامع به سوال های رایج...

«محمدرضا سرافرازی»
«محمدرضا سرافرازی»

طبقه بندی موضوعی وبلاگ اخلاق و تربیت

لیست مقالات نشریه : اسلام و پژوهش‌های تربیتی
صاحب امتیاز : اسلام و پژوهش‌های تربیتی
مدیر : علی‌رضا اعرافی
سردبیر : محمدجواد زارعان
مدیر داخلی : 
آدرس : قم ـ بلوار امین ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ـ طبقه چهارم ـ اداره نشریات تخصصی ـ دفتر نشریه
ایمیل : Ier@Qabas.net & Nashrieh@Qabas.net
تلفن : 2113477-2113474
فاکس : 2934483
وب سایت : www.Qabas.net & www.nashriyat.net


تعداد آثار: 42

ردیف کد عنوان اصلی شماره مجله از صفحه تا صفحه
33 12777961 آثار سوء تربیتی بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان از دیدگاه مربیان پرورشی ناحیه 2 استان قم 6 125-144
39 12773032 آداب و کارکردهای روابط جنسی سالم از دیدگاه اسلام و آسیب‌های روان‌شناختی آن 5 77-132
29 12779949 آموزش و جنسیت «نقدی بر رویکرد فمینیستی به تعلیم و تربیت زنان» 7 67-100
9 12790640 ارزش‎های خانوادگی و روش‎های تحقق آن از دیدگاه اسلام 10 83-102
2 12790647 استاد عرفان و معنویت؛ ضرورت و کارکردها 5 69-90
8 12790641 الزام در آینه آیه لا اکراه 10 103-121
6 12790643 بررسی اصول و مبانی تاویل عرفانی از منظر روایات 5 7-24
28 12779950 بررسی تاثیر شیوه آموزش دینی بر درونی‌سازی ارزش عفاف مبتنی بر دیدگاه «تربیت منش و شخصیت» توماس لیکنا 7 101-124
21 12782755 بررسی تطبیقی ارزش‌ها در اسلام و لیبرالیسم و دلالت‌های تربیت اخلاقی آن 8 85-106
15 12784221 بررسی دو رویکرد حافظه‌محور و اندیشه‌محور؛ به روش‌های آموزش با تاکید بر روایات منقول از امام علی(ع) 9 53-67
13 12784223 بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثربخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان 9 89-108
1 12790648 بررسی علل و عوامل ظهور اجتماعی نخستین طریقههای صوفیه 5 91-106
11 12790637 بررسی و نقد رویکردهای اثباتی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران 10 29-56
30 12779948 بررسی و نقد نظریه تربیتی فمینیسم 7 31-66
16 12784220 بررسی و نقد نگاه پست‌مدرنیسم به تعلیم و تربیت ارزش‌ها 9 25-52
35 12777959 برنامه درسی، ابزاری برای نیل به تربیت اخلاقی 6 77-98
40 12773031 تبیین مبانی هستی‌شناسی اخلاق جنسی از دیدگاه اسلام 5 53-75
17 12784219 تحول مفهوم اجابت دعا در کودکان و نوجوانان 9 5-24
10 12790638 جایگاه قرب الهی در تربیت اخلاقی 10 57-70
19 12782757 جستاری در نهادینه‌سازی ارزش‌های اخلاقی در رسانه 8 133-164
4 12790645 چرایی اختلاف عارفان در تعداد و ترتیب مقامات سلوکی 5 37-48
5 12790644 حرکت حبی؛ شبهات، چالش‎ها و پاسخ‎ها 5 25-36
42 12773029 خودشناسی و بازتاب‌های ترتبیتی آن براساس بینش قرآنی 5 5-26
36 12777958 دانش تربیت؛ وضعیت مطلوب علوم تربیتی 6 57-76
37 12777957 رابطه تعلیم و تربیت با تاکید بر دیدگاه اسلام 6 37-56
20 12782756 روش‌شناسی آموزش ارزش‌های اخلاقی و دینی 8 107-132
23 12782753 روش‌شناسی الگو در انتقال ارزش‌ها 8 33-57
24 12782752 رویکردهای رایج به تربیت ارزش‌های دینی و مقایسه آن‌ها با رویکرد اسلامی 8 9-31
31 12779947 ساخت و اعتباریابی مقیاس انتخاب همسر از دیدگاه اسلام 7 1-30
25 12782722 ساخت و بررسی ویژه روان‌سنجی پرسش‌نامه جذب به نماز در دانش‌آموزان 7 125-140
34 12777960 شخصیت سالم در اندیشه اسلامی، نگاهی به رابطه آن با نماز در دوران جوانی 6 99-123
38 12777956 طراحی و تبیین «الگوی عمومی تربیت دینی بزرگسالان در قرآن» با تاکید بر وظایف مربی 6 5-36
26 12779952 عوامل بازدارنده موثر بر پژوهش‌های دانشجویی 7 165-184
12 12790636 عوامل تربیت عاطفی فرزندان در خانواده؛ برگرفته از احادیث 10 5-27
32 12777962 مقایسه هوش هیجانی دو گروه مجرد دارای ارتباط و بدون ارتباط با جنس مخالف در شهر تهران 6 145-159
7 12790642 نخستین سخن؛ بعد تربیتی عرفان اسلامی 5 5-6
3 12790646 نظریه وحدت متعالی ادیان و ارزیابی انتساب آن به عرفان اسلامی 5 49-68
18 12782758 نکات مرتبط با محتواهای آموزش ارزش‌های دینی و اخلاقی 8 165-188
14 12784222 نگرشی تربیتی به جایگاه حکمت و دانش در دنیای معاصر 9 69-88
27 12779951 همسرگزینی؛ بررسی تطبیقی معیارها در اندیشه اسلامی با معیارهای پذیرفته‌شده از سوی جوانان شهر کرمان 7 141-164
22 12782754 وضعیت پست‌مدرنیسم و ارزش‌ها: نسبت‌سنجی هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی پست‌مدرنیسم با تعلیم و تربیت اسلامی 8 59-84
41 12773030 ویژگی‌های تعلیم و تربیت مبتنی بر علم حضوری در نظر علامه طباطبایی 5 27-52

محمدرضا سرافرازی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی