| ردیف | 
کد | 
عنوان اصلی | 
شماره مجله | 
از صفحه تا صفحه | 
| 18 | 
12070378 | 
آسیبشناسی دینگرایی جوانان با الهام از کلام و سیره امام علی (ع) | 
6 | 
143-169 | 
| 59 | 
12068273 | 
آموزش و پرورش، اصلاحات در گذشته و حال | 
7 | 
305-316 | 
| 61 | 
12068271 | 
آموزش و پرورش، توحید محوری و اصلاحات | 
7 | 
355-364 | 
| 58 | 
12068274 | 
آموزش و پرورش، جهانی شدن و اصلاحات | 
7 | 
295-304 | 
| 21 | 
12070374 | 
ارزیابی راهنمای درسی دینی دوره ابتدایی | 
6 | 
243-276 | 
| 51 | 
12068281 | 
اصلاحات آموزش و پرورش و تربیت دینی نسل جوان | 
7 | 
177-190 | 
| 69 | 
12068189 | 
اصلاحات در آموزش و پرورش، گذشته و حال | 
7 | 
64-85 | 
| 74 | 
12068184 | 
اصلاحات در نظام آموزش و پرورش از منظر جامعهشناختی | 
7 | 
137-155 | 
| 53 | 
12068279 | 
اصلاحات، پژوهش و تربیت دینی | 
7 | 
209-225 | 
| 65 | 
12068267 | 
اصلاحات، ضرورتها و آسیبها | 
7 | 
397-407 | 
| 35 | 
12070318 | 
اصول اساسی در پرورش اخلاقی با تاکید بر دیدگاه امام علی(ع) | 
4 | 
233-270 | 
| 60 | 
12068272 | 
اصول و بایستههای اصلاحات | 
7 | 
317-353 | 
| 23 | 
12070368 | 
امام خمینی، مربی بزرگ | 
5 | 
7-11 | 
| 45 | 
12070271 | 
امکان معنا و سازواری در اخلاق و تربیت اسلامی | 
1 | 
19-55 | 
| 55 | 
12068277 | 
امور تربیتی، تربیت دینی و اصلاحات | 
7 | 
255-265 | 
| 1 | 
12783894 | 
انواع علم از منظر علامه طباطبایی و پیامدهای آن در قلمرو اهداف و محتوای برنامه درسی | 
14 | 
165-188 | 
| 66 | 
12068192 | 
ایجاد تحولی نو در تربیت دینی دانشآموزان | 
7 | 
17-22 | 
| 41 | 
12070275 | 
بررسی عوامل موثر بر جذب دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران به زندگی و شخصیت حضرت امام علی (ع) | 
4 | 
661-672 | 
| 38 | 
12070312 | 
بررسی مسایل تربیتی و روانشناختی در نامه حضرت علی(ع) به فرزندش حسن بن علی(ع) | 
4 | 
351-371 | 
| 43 | 
12070273 | 
بررسی میزان آشنایی جوانان و نوجوانان دانشآموز با زندگی حضرت علی (ع) | 
4 | 
681-687 | 
| 42 | 
12070274 | 
بررسی نحوه تصویر زندگی و شخصیت حضرت امام علی (ع) در کتب درسی دورههای ابتدایی و راهنمایی تحصیلی | 
4 | 
673-680 | 
| 2 | 
12783893 | 
تاملی بر رویکرد و روش فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی در کتاب «درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران» | 
14 | 
141-164 | 
| 17 | 
12070380 | 
تاملی در باب تناسب نظام آموزش و پرورش رسمی با تربیت دینی | 
6 | 
105-132 | 
| 14 | 
12070386 | 
تبلیغ ارزشها از نگاه امام خمینی | 
5 | 
163-186 | 
| 63 | 
12068269 | 
تجربه دینی به عنوان روشی در تربیت دینی | 
7 | 
371-382 | 
| 72 | 
12068186 | 
تحولی نو در تربیت دینی دانشآموزان | 
7 | 
113-121 | 
| 25 | 
12070338 | 
تربیت اخلاقی از منظر پست مدرنیسم و اسلام | 
2 | 
47-89 | 
| 27 | 
12070332 | 
تربیت اخلاقی و تربیت دینی، تفاوتها و شباهتها | 
2 | 
215-228 | 
| 33 | 
12070321 | 
تربیت بر مدار توحید | 
4 | 
163-182 | 
| 52 | 
12068280 | 
تربیت دینی در آموزش و پرورش، انتظارات و آرمانها | 
7 | 
191-208 | 
| 54 | 
12068278 | 
تربیت دینی، اصلاحات، مشکلات و آسیبها | 
7 | 
227-253 | 
| 39 | 
12070278 | 
تربیت عواطف از منظر امیرالمومنین امام علی (ع) | 
4 | 
569-591 | 
| 8 | 
12783887 | 
تعریف تربیت و تطبیق آن بر حرکت فلسفی | 
14 | 
7-28 | 
| 48 | 
12070268 | 
تعلیم ارزشها، وظیفهای گم شده در نظامهای تربیتی | 
1 | 
105-140 | 
| 47 | 
12070269 | 
تعلیم و تربیت اسلامی، بررسی و ارزیابی کنفرانسهای بینالمللی تعلیم و تربیت مسلمانان 1989 | 
1 | 
77-104 | 
| 44 | 
12070272 | 
تلاشی دوباره در عرصه تربیت اسلامی | 
1 | 
13-18 | 
| 34 | 
12070319 | 
ثمره تربیت از دید نهجالبلاغه | 
4 | 
199-229 | 
| 70 | 
12068188 | 
جایگاه تربیت دینی نسل جوان در نظام کنونی آموزش و پرورش | 
7 | 
87-101 | 
| 30 | 
12070328 | 
جستاری در حدود مسئولیت تربیتی دولت اسلامی در دوران معاصر بر اساس کلام و سیره امام علی (ع) | 
4 | 
27-58 | 
| 56 | 
12068276 | 
جوانان، آموزش و پرورش و اصلاحات | 
7 | 
267-281 | 
| 13 | 
12070387 | 
جوانی و تربیت از دیدگاه امام خمینی | 
5 | 
125-162 | 
| 50 | 
12070266 | 
چشماندازی به تربیت مدنی از دیدگاه اسلام | 
1 | 
153-192 | 
| 11 | 
12088594 | 
چگونگی تنظیم رفتارها و روابط جنسی در غرب و کشورهای اسلامی بر اساس مقایسه دو جامعه آلمان و اتریش با جامعه ایران | 
9 | 
219-252 | 
| 68 | 
12068190 | 
حکومت، اصلاحات و آموزش و پرورش | 
7 | 
47-63 | 
| 67 | 
12068191 | 
حکومت، اصلاحات، تربیت دینی و لزوم برخورد کارشناسانه با مسایل | 
7 | 
23-46 | 
| 19 | 
12070376 | 
درآمدی بر اصول پیشگیری از آسیبمندی تربیت دینی | 
6 | 
187-208 | 
| 15 | 
12070382 | 
دیندهی یا دینیابی | 
6 | 
61-71 | 
| 3 | 
12783892 | 
راهبردهای بنیادی تبلیغات در تعلیم آموزههای دینی و تربیت اسلامی | 
14 | 
123-140 | 
| 20 | 
12070375 | 
راهنمای برنامه درسی تعلیمات دینی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی در بوته نقد | 
6 | 
209-241 | 
| 24 | 
12070340 | 
راهنمای برنامه درسی تعلیمات دینی دوره دبیرستان و پیشدانشگاهی | 
6 | 
361-383 | 
| 36 | 
12070316 | 
رفتار بخشایشگرانه در نهجالبلاغه، بررسی مبانی نظری و انسانشناختی و کشف اثرات روانشناختی | 
4 | 
289-310 | 
| 37 | 
12070313 | 
روش تربیتی عادت از دیدگاه امام علی(ع) و دانشمندان | 
4 | 
341-350 | 
| 9 | 
12091744 | 
روش عبرت دهی در قرآن | 
1 | 
9 - 38 | 
| 49 | 
12070267 | 
روشهای استنباط آداب تعلیم و تربیت | 
1 | 
141-154 | 
| 12 | 
12070389 | 
رویکردی به تربیت سیاسی معلمان بر اساس اندیشه سیاسی امام خمینی | 
5 | 
93-104 | 
| 62 | 
12068270 | 
ساماندهی اصلاحات در نظام آموزش و پرورش | 
7 | 
365-369 | 
| 75 | 
12068183 | 
سیر تحول اصلاحات و تربیت دینی در آموزش و پرورش | 
7 | 
157-175 | 
| 31 | 
12070325 | 
سیمای زن در نهجالبلاغه و دلالتهای تربیتی آن | 
4 | 
89-105 | 
| 16 | 
12070381 | 
شریعت، قانون، جوانان | 
6 | 
73-104 | 
| 26 | 
12070336 | 
علیت و اخلاق از منظر غزالی و کانت | 
2 | 
107-138 | 
| 10 | 
12091743 | 
قرآن، تربیت، رویکرد سلامت | 
1 | 
39 - 66 | 
| 32 | 
12070324 | 
کرامت در اسلام با تاکید بر دیدگاه امام علی (ع) | 
4 | 
107-114 | 
| 46 | 
12070270 | 
گامی فراسوی گسترش تحقیقات تربیتی براساس آموزههای وحیانی اسلام | 
1 | 
57-75 | 
| 29 | 
12070330 | 
گزارش یک کتاب: «اخلاق المسلم و کیف تربی ابناءنا علیها» | 
2 | 
283-304 | 
| 28 | 
12070331 | 
گزارشی از طرح ماخذشناسی تربیت اخلاقی | 
2 | 
229-247 | 
| 71 | 
12068187 | 
مبانی اصلاحات در نظام آموزش و پرورش | 
7 | 
87-119 | 
| 64 | 
12068268 | 
مبانی تحول روانی و اصلاحات در تربیت دینی نسل جوان | 
7 | 
383-396 | 
| 73 | 
12068185 | 
مبانی معرفتشناختی اصلاحات در آموزش و پرورش | 
7 | 
123-135 | 
| 4 | 
12783891 | 
مدلهای تربیتی در تقویت مشاهده از منظر روایات امام علی(ع) | 
14 | 
103-121 | 
| 6 | 
12783889 | 
ملاحظات جنسیتی در برنامهریزی آموزشی با تاکید بر آموزههای قرآنی با محوریت تفسیر المیزان | 
14 | 
51-76 | 
| 7 | 
12783888 | 
نظریه قبض ـ ظهور: تبیینی شناختی برای فعال نمودن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه | 
14 | 
29-50 | 
| 40 | 
12070276 | 
نقش تربیتی امام علی (ع) | 
4 | 
623-659 | 
| 57 | 
12068275 | 
نقش حوزه در اصلاحات و تربیت دینی دانشآموزان | 
7 | 
283-294 | 
| 22 | 
12070373 | 
نگاهی به برخی از مهمترین معضلات تربیت دینی و طرح راهکارهایی برای حل آنها | 
6 | 
277-305 | 
| 5 | 
12783890 | 
نهاد آموزشی مکتب در قیروان (قرن سوم) به روایت محمدبن سحنون | 
14 | 
77-102 |