ردیف |
کد |
عنوان اصلی |
شماره مجله |
از صفحه تا صفحه |
167 |
12773401 |
آراء تربیتی غزالی با توجه به زمینه روانشناختی آنها |
34 |
61-86 |
119 |
12773449 |
آرای تربیتی قابسی متفکر تربیتی اسلام در قرن چهارم هجری |
52 |
25-46 |
188 |
12773380 |
آزمون چندگزینهای و تاثیر آن بر یادگیری دانشآموزان، محتوای آموزش و روش تدریس معلم |
31 |
57-77 |
249 |
12773297 |
آزمونهای جامعهسنجی |
20 |
22-37 |
248 |
12773298 |
آشنایی با اقتصاد آموزش و پرورش |
20 |
38-59 |
287 |
12773259 |
آشنایی با الگوی ارزشیابی CIPP |
13-14 |
80-93 |
157 |
12773411 |
آمادگی خواندن و عوامل موثر بر آن در سنین پیش از دبستان |
35-36 |
135ـ 146 |
267 |
12773279 |
آمار آموزش و پرورش گزارش کمی و کیفی در مورد دانشآموزان دختر طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی |
17 |
53-57 |
125 |
12773443 |
آموزش «مدرسهمحور» روشی موثر برای آمادهسازی معلمان |
51 |
7-22 |
254 |
12773292 |
آموزش تیزهوشان |
19 |
90-108 |
96 |
12773472 |
آموزش چندفرهنگی به مثابه رویکردی در آموزش |
63 |
9-26 |
83 |
12773485 |
آموزش مارپیچی از دیدگاه برونر و ابنخلدون |
65 |
77-105 |
293 |
12773253 |
آموزش مبانی کامپیوتر در مدراس |
11-12 |
95-112 |
307 |
12773236 |
آموزش محیط زیست در مدارس |
7-8 |
137-163 |
281 |
12773265 |
آموزش و پرورش در آیینه آمار |
13-14 |
189-198 |
207 |
12773341 |
آموزش و پرورش در پاکستان و وجوه ممیزه آن با آموزش و پرورش در ایران |
27-28 |
61-92 |
187 |
12773381 |
آموزش و پرورش در هندوستان و وجوه تمایز آن با آموزش و پرورش ایران |
31 |
79-107 |
3 |
12773575 |
آموزش و پرورش عاطفی - اجتماعی و نقش هوش هیجانی |
90 |
7-31 |
8 |
12773561 |
آموزشگرهای رایانهای حساس به عاطفه: رویا یا واقعیت؟ |
89 |
11-40 |
269 |
12773277 |
آیندهنگری جمعیت ایران |
17 |
23-41 |
97 |
12773471 |
ابنخلدون و اصول آموزش و پرورش |
62 |
123-138 |
211 |
12773337 |
اثرات ناآشکار کامپیوتر بر معلمان و دانشآموزان |
26 |
110-118 |
59 |
12773509 |
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر سرعت خواندن، یادداری و درک متون مختلف |
74 |
37-54 |
109 |
12773459 |
اثربخشی اجرای برنامههای کوتاهمدت آموزشی بر دانش و عملکرد مدیران آموزشی |
55-56 |
77-93 |
99 |
12773469 |
ارایه چارچوب نظری برای تشخیص جو مدرسه |
62 |
77-102 |
71 |
12773497 |
ارایه یک الگوی راهنما برای کاربرد دیدگاههای برنامه درسی (با تاکید بر دوره متوسطه) |
68 |
7-43 |
111 |
12773457 |
ارتباط آموزش و توسعه اقتصادی: ضرورت بررسی روشها و راهکارهای نوین اتصال نظام آموزشی به بازار کار |
55-56 |
39-57 |
43 |
12773525 |
ارزشهای ابرازی تحصیل به مثابه عاملی برای افزایش سرمایه انسانی و توسعه ملی |
78 |
55-93 |
10 |
12773559 |
ارزشیابی اجرای آزمایشی ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی و برخی از مناطق آموزشی کشور (85-1384) |
88 |
117-147 |
143 |
12773425 |
ارزشیابی تکوینی: مفهوم و نقش آن در افزایش سودمندی مواد و فعالیتهای آموزشی |
41-42 |
66-85 |
205 |
12773343 |
ارزشیابی شیوه ارایه محتوای کتابهای فرهنگ اسلامی و تعلیمات اسلامی مقطع ابتدایی |
27-28 |
116-139 |
201 |
12773347 |
ارزشیابی عملکرد تحصیلی کلاسها و هنرجویان سه رشته اتومکانیک، ساختمان و الکترونیک در دو سال تحصیلی 66-65 و 69-68 |
29 |
58-87 |
298 |
12773246 |
ارزشیابی و ملاحظاتی چند درباره امتحانات هماهنگ مدارس |
10 |
99-107 |
28 |
12773541 |
ارزیابی میزان تحقق اهداف برنامه معلم پژوهنده |
85 |
107-133 |
318 |
12095783 |
ارزیابی نحوه استقرار و تحقق سازوکارهای کارکردی ایفای نقش شوراهای دانشآموزی در مدارس راهنمایی |
84 |
11-41 |
241 |
12773305 |
استفاده از یک مدل تحقیقاتی به عنوان راهنمای فرایند برنامهریزی درسی |
61 |
19-31 |
16 |
12773553 |
اصلاح سیمای زن در کتابهای دوره ابتدایی: راهی به سوی دستیابی به فرصتهای برابر |
87 |
121-146 |
237 |
12773310 |
اعلامیه جهانی آموزش و پرورش برای همه، تامین نیازهای یادگیری پایه، 9 مارس 1990 برابر 18 اسفندماه 1368، جامتین تایلند |
61 |
94-103 |
311 |
12773232 |
افت تحصیلی در ایالات متحده آمریکا و علل آن |
7-8 |
36 - 43 |
313 |
12773230 |
افت تحصیلی یا اتلاف در آموزش و پرورش |
7-8 |
7-25 |
162 |
12773406 |
اقدامپژوهی و کاربرد آن در تعلیم و تربیت |
35-36 |
41-52 |
280 |
12773266 |
الگوهای طراحی برنامه درسی |
15-16 |
10-28 |
79 |
12773489 |
الگویی برای ارتقای مستمر کیفیت در فرایند برنامه درسی دوره ابتدایی |
66 |
47-70 |
212 |
12773336 |
الگویی برای محاسبه تعداد تارکان تحصیل: بررسی وضعیت ترک تحصیل در دوره متوسطه در سال تحصیلی 68-1367 |
26 |
101-110 |
242 |
12773304 |
امام و تعلیم و تربیت |
61 |
12-18 |
253 |
12773293 |
انزواطلبی دانشآموزان دبستانی و رابطه آن با ساخت خانواده |
19 |
109-123 |
304 |
12773240 |
انواع تحقیق: آزمایش، مطالعه، زمینهیابی و بررسی |
10 |
7-19 |
48 |
12773520 |
بازاندیشی در پدیده تکرار پایه |
77 |
65-90 |
17 |
12773552 |
بازتاب هویتهای جنسیتی در کتابهای تعلیمات اجتماعی آموزش ابتدایی و دوره راهنمایی تحصیلی |
87 |
93-120 |
208 |
12773340 |
بازنگری تجربه برنامهریزی آموزش و پرورش در ایران (1328ـ1368) 3ـ نظام برنامهریزی توسعه، قسمت اول: تجربه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی |
27-28 |
35-60 |
203 |
12773345 |
بازنگری تجربه برنامهریزی آموزش و پرورش در ایران (1328ـ1368) 3ـ نظام برنامهریزی توسعه، قسمت دوم، تجربه جمهوری اسلامی ایران |
29 |
9-40 |
234 |
12773313 |
بازنگری تجربه برنامهریزی توسعه آموزش و پرورش در ایران |
22-23 |
13-34 |
230 |
12773317 |
بازنگری تجربه برنامهریزی توسعه آموزش و پرورش در ایران (1328 ـ 1368) 2ـ سطوح برنامهریزی توسعه و تحولات آن |
24 |
12-36 |
145 |
12773423 |
بازنگری تجربه برنامهریزی توسعه آموزش و پرورش در ایران، برنامه دوم توسعه 1378-1374 |
41-42 |
20-47 |
89 |
12773479 |
بازنگری تجربه برنامهریزی توسعه آموزش و پرورش در ایران، فنون و شیوههای برنامهریزی (تجربه سالهای 1327 ـ 1378) (بخش اول تحلیل تحولات گذشته، نارساییها و دستآوردها) |
64 |
37-72 |
116 |
12773452 |
بحثی مقدماتی درباره مقایسه اصول نظری راهنمایی و مشاوره در اسلام با اصول مشاوره انسانگرا |
53-54 |
11-27 |
263 |
12773283 |
برآورد خسارتهای اقتصادی ناشی از شکست تحصیلی در جامعه ایران در سال تحصیلی 1365 |
17 |
56-77 |
21 |
12773548 |
بررسی اثرات حذف معلمان تربیت بدنی پایههای اول تا سوم ابتدایی بر آمادگی جسمانی دانشآموزان |
86 |
139-157 |
34 |
12773535 |
بررسی اثربخشی روشهای آموزش دوجانبه و خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران |
83 |
87-117 |
252 |
12773294 |
بررسی اجمالی نظام آموزش از راه دور در کشور آلمان غربی |
19 |
124-130 |
78 |
12773490 |
بررسی ارتباط بین عوامل شخصیتی و پیشرفت تحصیلی ریاضیات در دانشآموزان سال اول دبیرستان (عمومی) |
66 |
71-94 |
136 |
12773432 |
بررسی اسنادهای علی در دانشجو معلمان دختر و پسر مراکز تربیت معلم مشهد، پس از موفقیت و شکست |
43-44 |
105-123 |
276 |
12773270 |
بررسی اعتبار نمرهگذاری معلمان «ارزشیابی تحصیلی» |
15-16 |
88-103 |
261 |
12773285 |
بررسی اهداف حیطهشناختی برنامههای درسی «مهارتهای فکری» از حیث اهمیت فلسفی و تناسب روانی: دیدگاه متخصصین روانشناسی، مسئولین برنامهریزی درسی مناطق و مدیران مدارس در آمریکا |
17 |
93-108 |
1 |
12773577 |
بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر عزت نفس و رفتارهای کلاسی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی شهر تهران |
90 |
67-100 |
150 |
12773418 |
بررسی تاثیر تلویزیون بر مهارتهای تحصیلی کودکان و نوجوانان |
38 |
33-43 |
57 |
12773511 |
بررسی تاثیر شیوههای شناختی ـ رفتاری در کاهش اضطراب |
74 |
101-127 |
317 |
12095784 |
بررسی تحلیلی ویژگیهای کنونی نظام تربیت معلم ایران و مقایسه وجوه تفاوت و تشابه آن با دو کشور آلمان و ژاپن |
84 |
109-151 |
216 |
12773332 |
بررسی تحول ظرفیت عملیاتی و رابطه آن با تحول قضاوت اخلاقی |
26 |
25-51 |
90 |
12773478 |
بررسی تحولات کارایی درونی نظام آموزش و پرورش عمومی کشور از سال 71-1370 تا 78-1377 |
64 |
11-35 |
95 |
12773473 |
بررسی تضاد ارزشهای اجتماعی خانه و مدرسه و تاثیر آن بر همنوایی دانشآموزان |
63 |
27-56 |
36 |
12773532 |
بررسی تطبیقی برنامه تربیت معلم ایران و چند کشور جهان |
79 |
121-159 |
33 |
12773536 |
بررسی تطبیقی برنامههای درسی دینی و اخلاقی دوره ابتدایی در ایران و چند کشور جهان |
83 |
119-165 |
159 |
12773409 |
بررسی تطبیقی نظام برنامهریزی درسی در جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان |
35-36 |
95-122 |
117 |
12773451 |
بررسی تنوع اختلالات یادگیری در بین دانشآموزان ابتدایی استان کردستان |
52 |
59-86 |
285 |
12773261 |
بررسی جاندار پنداری و مراحل تحول آن در کودکان ایرانی |
13-14 |
107-122 |
202 |
12773346 |
بررسی جایگاه تحقیقات آموزشی ـ تربیتی در 32 کشور جهان و ایران |
29 |
41-57 |
47 |
12773521 |
بررسی رابطه بین آزادی عمل و تعهد شغلی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان |
77 |
91-111 |
81 |
12773487 |
بررسی رابطه بین افسردگی و التزام عملی به اعتقادات اسلامی در میان دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران |
66 |
9-30 |
49 |
12773519 |
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و میزان خلاقیت مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی82-1381 |
77 |
31-64 |
222 |
12773325 |
بررسی رابطه بین عزت نفس و افسردگی دانشآموزان شاهد دبیرستانهای شهر اهواز |
25 |
53-68 |
147 |
12773421 |
بررسی رابطه بین مدیریت مشارکتجویانه و انگیزش گروههای غیررسمی (در مراکز تربیت معلم دخترانه شهر تهران) |
38 |
85-113 |
44 |
12773524 |
بررسی رابطه گرایشهای ارزشی دانشآموزان و اولیای مدارس دوره پیشدانشگاهی استان کردستان |
78 |
33-53 |
13 |
12773556 |
بررسی رابطه میان متغیرهای اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، متغیرهای فردی با پیشرفت ریاضی بر اساس دادههای تیمز 2003 |
88 |
33-55 |
131 |
12773437 |
بررسی رشد قضاوتهای اخلاقی دانشآموزان و رابطه آن با جو سازمانی مدرسه و نحوه تعامل معلم و دانشآموزان |
48 |
47-69 |
74 |
12773494 |
بررسی روشهای علمی جلب مشارکت دانشآموزان دوره متوسطه تبریز در امور آموزشی و پرورشی |
67 |
39-59 |
18 |
12773551 |
بررسی روند تواناسازی دختران و زنان در نظام آموزشی ایران |
87 |
59-92 |
190 |
12773371 |
بررسی روند رشد تکلم و زبان فارسی کودکان از 2 تا 8 سالگی |
31 |
9-35 |
52 |
12773516 |
بررسی سهم مشترک و اختصاصی متغیرهای عملکرد تحصیلی قبلی، خودپندارنده تحصیلی و هوش عمومی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان |
76 |
97-129 |
103 |
12773465 |
بررسی سهم هریک از ملاکهای هدایت تحصیلی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان نظام جدید آموزش متوسطه |
60 |
97-134 |
42 |
12773526 |
بررسی عوامل موثر بر یادگیری زبان فارسی و شیوههای علاقهمندسازی دانشآموزان در مناطق غیرفارسیزبان شهرستان بجنورد، سال تحصیلی 80-81 |
78 |
95-124 |
169 |
12773399 |
بررسی عوامل موثر در بیتوجهی دانشآموزان به مطالب درسی |
34 |
21-41 |
70 |
12773498 |
بررسی عوامل موثر در نابرابریهای آموزشی در دوره آموزش عمومی به منظور ارایه مدلی نظری برای آموزش دختران |
68 |
45-58 |
45 |
12773523 |
بررسی مقایسهای تاثیر روش تدریس فعال و غیرفعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس تعلیمات اجتماعی |
78 |
7-32 |
144 |
12773424 |
بررسی مهارتهای شغلی معلمان دوره ابتدایی |
41-42 |
48-65 |
9 |
12773560 |
بررسی میزان استفاده از یافتههای پژوهشی در آموزش و پرورش |
88 |
149-180 |
11 |
12773558 |
بررسی میزان انطباق نحوه ارایه دروس انتخابی با آییننامههای مربوطه و چگونگی کیفیتبخشی به آن از دید مدیران و دبیران دوره متوسطه استان اصفهان |
88 |
85-116 |
68 |
12773500 |
بررسی میزان تاثیر آموزش خانواده بر تغییر رفتار والدین نسبت به فرزندان خود در دوره راهنمایی و متوسطه شهرستان شهرضا |
68 |
81-102 |
32 |
12773537 |
بررسی میزان تحقق اهداف شناختی درس علوم با روشهای تدریس سنتی و کاوشگری |
84 |
87-107 |
7 |
12773562 |
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با تنهایی و عزتنفس در دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران |
89 |
41-68 |
73 |
12773495 |
بررسی میزان فرسودگی شغلی مشاوران مدارس نظام جدید متوسطه استان کردستان |
67 |
61-82 |
193 |
12773355 |
بررسی میزان کارآیی رشتههای مختلف تحصیلی آموزش و پرورش با توجه به نیاز جامعه در استان آذربایجان شرقی |
30 |
82-97 |
24 |
12773545 |
بررسی میزان همخوانی و هماهنگی بین سه برنامه درسی قصدشده، اجراشده و کسبشده در برنامه جدید آموزش دوره ابتدایی |
86 |
51-92 |
277 |
12773269 |
بررسی نابرابری دستیابی به فرصتهای آموزشی بین استانهای کشور در سال تحصیلی 65-1366 |
15-16 |
55-87 |
115 |
12773453 |
بررسی نظرات اولیای دانشآموزان، دانشآموزان و معلمان دوره ابتدایی، درباره کتابهای درسی ایندوره |
53-54 |
29-62 |
98 |
12773470 |
بررسی نظریات دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان در مورد ویژگیهای شناختی، عاطفی، عملی مورد نیاز برای مدیران اثربخش در مقطع متوسطه |
62 |
103-122 |
12 |
12773557 |
بررسی نقش آموزش در رشد اقتصادی، مورد: استان فارس |
88 |
57-84 |
56 |
12773512 |
بررسی نقش عوامل شخصیتی، اجتماعی و اقتصادی موثر بر اضطراب دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان شهرضا |
74 |
129-156 |
23 |
12773546 |
بررسی نقش فرهنگ سازمانی مدارس در فرسودگی شغلی دبیران دوره راهنمایی شهر تهران |
86 |
93-123 |
275 |
12773271 |
بررسی نگرش آموزگاران مدارس عادی نسبت به عقبماندگی ذهنی |
15-16 |
104-111 |
41 |
12773527 |
بررسی نگرش افراد جامعه نسبت به مدارس غیرانتفاعی در شهر اصفهان |
78 |
124-156 |
120 |
12773448 |
بررسی نگرش والدین، مربیان و دانشآموزان در مورد ضرورت آموزش پیش از دبستان |
52 |
7-23 |
88 |
12773480 |
بررسی و تحلیل تحولات، هدفها، سیاستها و مسایل و مشکلات برنامههای توسعه آموزش و پرورش طی سالهای 27-1378 |
64 |
101-127 |
180 |
12773388 |
بررسی و مطالعه چگونگی استفاده مدیران مقطع متوسطه نظری شهر اصفهان از وسایل کمکآموزشی |
32 |
79-96 |
272 |
12773274 |
بررسی و مطالعه عوامل موثر در تعیین محتوای کتابهای علوم تجربی دوره راهنمایی تحصیلی در ایران |
15-16 |
148-157 |
46 |
12773522 |
بررسی وضعیت اشتغال فارغالتحصیلان رشتههای نقشهکشی ساختمان و حسابداری، شاخه کاردانش |
77 |
113-152 |
152 |
12773416 |
بررسی وضعیت تحصیلی دانشآموزان جهشی |
37 |
81-96 |
55 |
12773513 |
بررسی وضعیت تحصیلی و شغلی فارغالتحصیلان آموزش متوسطه کشاورزی در ایران |
76 |
7-32 |
129 |
12773439 |
بررسی وضعیت تحقیقات آموزشی در چند کشور جهان |
50 |
7-34 |
108 |
12773460 |
بررسی وضعیت تحقیقات در میان اعضای هیات علمی دانشکدههای علوم تربیتی تهران |
55-56 |
95-111 |
151 |
12773417 |
بررسی وضعیت تکلیف شب در مدارس ابتدایی شهر تهران |
38 |
10-32 |
2 |
12773576 |
برنامه درسی پنهان: پژوهشی در یادگیریهای ضمنی مدرسه؛ مورد: روحیه علمی |
90 |
33-66 |
235 |
12773312 |
برنامه ویژه اسلامی برای سوادآموزی و آموزش و پرورش پایه برای همه در کشورهای اسلامی |
61 |
124-142 |
258 |
12773288 |
برنامهریزی ارتباط آموزش و پرورش و اشتغال: راهنمای مختصر روشهای جاری |
19 |
11-28 |
53 |
12773515 |
برنامههای بعد از مدرسه |
76 |
67-96 |
155 |
12773413 |
بهبود نسبی وضعیت خسارات اقتصادی ناشی از شکست تحصیلی در سال 1371 (تحولات سالهای 1365 تا 1371) |
37 |
31-54 |
296 |
12773250 |
بهداشت روانی کودکان در مدرسه |
11-12 |
28-37 |
6 |
12773563 |
بهرهگیری از نرمافزار کمکآموزشی فیزیک سوم دبیرستان و بررسی تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی و تعامل دانشآموزان در کلاس |
89 |
69-84 |
133 |
12773435 |
پژوهش چیست و پژوهشگر کیست؟ |
48 |
23-34 |
63 |
12773505 |
پژوهش حین عمل، رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمان |
72-73 |
101-132 |
27 |
12773542 |
پژوهش در تعلیم و تربیت ماهیت، نیازها و اولویتها |
85 |
135-159 |
29 |
12773540 |
پژوهشهای آموزشی و چالشهای فراروی |
85 |
65-106 |
148 |
12773420 |
پژوهشی در خودراهبری و خودارزشیابی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تهران |
38 |
64-84 |
192 |
12773356 |
پژوهشی در مورد بررسی رابطه بین مفاهیم منبع کنترل، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان سال سوم دبیرستانهای شهر تهران در سال تحصیلی 70-1369 |
30 |
98-113 |
262 |
12773284 |
پیشگیری از مردودی در مدارس ابتدایی چکسلواکی |
17 |
78-92 |
231 |
12773316 |
پیشرفت تحصیلی افتراقی از دیدگاه جامعهشناسی آموزش و پرورش |
22-23 |
59-77 |
284 |
12773262 |
تاثیر آگاهی از نتایج بر عملکرد |
13-14 |
123-128 |
77 |
12773491 |
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر انشانویسی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی |
66 |
95-106 |
176 |
12773392 |
تاثیر انتظار معلم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان |
33 |
27-36 |
322 |
12085586 |
تاثیر انقلاب در برنامه درسی ایران |
6 |
91-98 |
153 |
12773415 |
تاثیر دانش و اطلاعات در ایجاد طرز تفکر مثبت نسبت به افراد عقبمانده ذهنی |
37 |
65-79 |
22 |
12773547 |
تاثیر راهبردهای سازماندهی، علامتگذاری و حاشیهنویسی و خلاصهنویسی بر یادگیری مطالب |
86 |
129-137 |
122 |
12773446 |
تاثیر روشهای تدریس در افزایش تواناییهای شناختی، عاطفی و رفتاری دانشآموزان |
51 |
55-84 |
163 |
12773405 |
تاریخچه تحقیق عمل و کاربرد آن در آموزش |
35-36 |
23-40 |
65 |
12773503 |
تاملی بر سطوح سهگانه (آرمانی، رسمی و تجربهشده) برنامه درسی دوره کاردانی تربیت معلم |
72-73 |
45-88 |
26 |
12773543 |
تاملی در فرآیند اولویتیابی پژوهشی و دشواریهای آن در آموزش و پرورش |
85 |
161-188 |
146 |
12773422 |
تاملی در ماهیت نظام متمرکز برنامهریزی درسی |
41-42 |
11-19 |
50 |
12773518 |
تجربه تاسیس مجتمعهای آموزشی در ایران: بیمها و امیدها |
77 |
7-29 |
309 |
12773234 |
تحصیلی از رشتههای تحصیلی در دوره متوسطه در ایران و تحلیل بر آن |
7-8 |
70-86 |
15 |
12773554 |
تحقق آموزش و پرورش حساس به جنسیت در برنامهریزی آموزشی دوره آموزش عمومی |
87 |
147-174 |
142 |
12773426 |
تحقیق و بررسی محتوای برنامه درسی «ریاضی» دوره راهنمایی تحصیلی |
41-42 |
86-107 |
297 |
12773247 |
تحقیقی پیرامون دانشآموزان ممتاز استان اصفهان |
10 |
108-118 |
173 |
12773395 |
تحلیل کتاب درسی |
33 |
79-102 |
110 |
12773458 |
تحلیلی از چگونگی ادامه تحصیل دانشآموزان معدل بیست استان یزد |
55-56 |
59-76 |
178 |
12773390 |
تحلیلی بر سومین اجلاس برنامه آموزش و پرورش برای همه در منطقه آسیا و اقیانوسیه |
32 |
113-136 |
181 |
12773387 |
تحلیلی بر ناسازگاری دانشآموزان در دوره ابتدایی |
32 |
61-78 |
204 |
12773344 |
تحلیلی بر وضع سواد و مساله افت تحصیلی استان گیلان |
27-28 |
140-142 |
135 |
12773433 |
تحلیلی بر وضعیت آموزش بزرگسالان در ایران و جهان، فعالیتهای یونسکو در آموزش بزرگسالان: 1946-2001 |
43-44 |
124-141 |
94 |
12773474 |
تحول هویت ملی دانشآموزان در دورههای تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهر |
63 |
57-74 |
245 |
12773301 |
تحول وضع سواد در ایران (65-1355) و برآورد تحولات آن تا سال 1377 |
20 |
86-122 |
139 |
12773429 |
تحولات آموزش متوسطه در دو قرن اخیر در اروپای غربی و آمریکا |
43-44 |
29-48 |
177 |
12773391 |
تدریس و یادگیری از دیدگاه شناختگرایی |
33 |
11-26 |
66 |
12773502 |
تربیت و تامین معلم در ایران (گذشته، حال و آینده) |
72-73 |
11-43 |
321 |
12085587 |
تعلیم و تربیت |
6 |
7-46 |
319 |
12085589 |
تعلیم و تربیت فرزندان خود را به چه کسی بسپاریم؟ |
1 |
5-12 |
229 |
12773318 |
تعلیم و تربیت: مفاهیم اساسی و جامعه نوین |
24 |
37-57 |
161 |
12773407 |
تفسیر شکستهای تحصیلی از دیدگاه جامعهشناسی |
35-36 |
53-68 |
87 |
12773481 |
تفکر نظاممند در برنامهریزی منابع انسانی چارهساز (چالشهای فراروی مدیران آموزش و پرورش) |
64 |
129-147 |
288 |
12773258 |
تمرکر درس علوم بر تکنولوژی و مسایل جامعه |
13-14 |
71-79 |
80 |
12773488 |
تنبیه بدنی در مدارس و عواقب آن |
66 |
31-46 |
246 |
12773300 |
تنبیه و شرایط مناسب آن برای اصلاح رفتار |
20 |
73-85 |
282 |
12773264 |
توسعه آموزش و پرورش در آسیا و کشورهای اقیانوس آرام با نگرشی به آموزش و پرورش ایران |
13-14 |
139-177 |
218 |
12773330 |
توسعه و تقویت بنیه تحقیقاتی در آموزش و پرورش: نگاهی دیگر |
26 |
7-14 |
165 |
12773403 |
توصیهنامه ششمین کنفرانس وزرای آموزش و پرورش در منطقه آسیا و اقیانوسیه |
34 |
105-112 |
171 |
12773397 |
توصیهنامه شماره 78 چهلوسومین کنفرانس بینالمللی تعلیم و تربیت به وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ درباره نقش تعلیم و تربیت در توسعه فرهنگی |
33 |
105-117 |
199 |
12773349 |
جایگاه حرفهآموزی در برنامه درسی |
29 |
102-133 |
210 |
12773338 |
جایگاه مدارس تجربی در نظام تعلیم و تربیت |
27-28 |
10-18 |
191 |
12773357 |
جمعبندی تحقیقات انجامشده پیرامون یادگیری مشارکتی |
30 |
114-130 |
220 |
12773327 |
جمعبندی تحقیقات پیرامون تکلیف شب پایه تحصیلی، تاثیری چشمگیر بر سودمندی تکلیف شب دارد |
25 |
78-91 |
20 |
12773549 |
جنسیت و رویکردهای معرفتشناسی |
87 |
11-32 |
236 |
12773311 |
چارچوب اجرایی تامین نیازهای یادگیری پایه، رهنمودهایی به منظور اجرای «اعلامیه جهانی آموزش و پرورش برای همه» 9 مارس 1990 برابر 18 اسفندماه 1368 |
61 |
104-123 |
179 |
12773389 |
چرا باید آموزش علوم را متحول سازیم؟ |
32 |
97-105 |
140 |
12773428 |
چرا باید برنامههای درسی را به سوی مساله محوری سوق دهیم؟ |
43-44 |
9-28 |
310 |
12773233 |
چگونگی درصد قبولی و مردودی دورههای تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در سطح کشور در سال تحصیلی 1363 ـ 1364 |
7-8 |
44-69 |
132 |
12773436 |
چگونگی طراحی و تبیین ساختار سازمانی پویا و خلاق در آموزش و پرورش |
48 |
35-46 |
233 |
12773314 |
چگونه خواندن و نوشتن را آموزش دهیم تا اثر آن ماندگارتر باشد |
22-23 |
35-45 |
266 |
12773280 |
چهلویکمین اجلاس کنفرانس بینالمللی تعلیم و تربیت |
17 |
69-142 |
305 |
12773239 |
چهلمین اجلاس کنفرانس بینالمللی تعلیم و تربیت |
9 |
37-177 |
239 |
12773307 |
حرفه معلمی و رضایت شغلی معلمان |
61 |
58-76 |
102 |
12773466 |
حلقه تفاهم یا زنگ دایره نوآوری دیگری در آموزش و پرورش |
62 |
7-22 |
299 |
12773245 |
خانواده و دانشآموزش ابتدایی |
10 |
86-98 |
224 |
12773323 |
خسارتهای ناشی از شکست تحصیلی باز هم افزایش یافته است: وضعیت در سال 1367 |
25 |
10-31 |
186 |
12773382 |
خسارتهای ناشی از شکست تحصیلی باز هم افزایش یافته است: وضعیت در سال 1369 |
31 |
109-128 |
257 |
12773289 |
خلاصهای از طرح مطالعاتی وضعیت اشتغال فارغالتحصیلان هنرستانها در صنعت سنگین: |
19 |
29-49 |
232 |
12773315 |
دانش پیشنیاز در برنامهریزی |
22-23 |
46-58 |
283 |
12773263 |
دانشگاههای عربی، نمونهای از وابستگی فرهنگی |
13-14 |
129-138 |
185 |
12773383 |
در پاسخ به انتقادهای واردشده بر مقاله «در جستوجوی معیارهایی برای انتخاب محتوا» |
31 |
129-152 |
270 |
12773276 |
در جستوجوی شناخت مسایل آموزش و پرورش |
17 |
11-22 |
196 |
12773352 |
در جستوجوی معیارهایی برای انتخاب محتوا (زمینهای برای بحث پیرامون مساله محتوای آموزش) |
30 |
36-68 |
320 |
12085588 |
در جستجو فلسفه و اصولی از آموزش و پرورش اسلامی |
2,3 |
3-20 |
51 |
12773517 |
درآمدی بر قلمروشناسی عقلانیت در تربیت اسلامی |
76 |
131-160 |
206 |
12773342 |
درک کودکان دبستانی از مفاهیم دینی |
27-28 |
93-115 |
215 |
12773333 |
دیدگاههای برنامه درسی و مدلهای تدریس: در جستوجوی یک رابطه منطقی |
26 |
52-75 |
289 |
12773257 |
دیسیپلینها و محتوای برنامه درسی |
13-14 |
62-70 |
213 |
12773335 |
رابطه ارزشیابی و هدفهای آموزشی |
26 |
86-100 |
126 |
12773442 |
رابطه بین شرایط اقتصادی ـ اجتماعی خانواده و گرایشهای شغلی دانشآموزان دبیرستانهای شیراز |
50 |
69-91 |
128 |
12773440 |
رابطه تنبیه و خودابرازی در کودکان و نوجوانان |
50 |
35-52 |
75 |
12773493 |
رابطه جو خانواده، پایگاه اجتماعی و مکان کنترل با انگیزش پیشرفت در دانشآموزان سال سوم متوسطه در سال تحصیلی 78-77 |
67 |
21-38 |
101 |
12773467 |
رابطه سبک رهبری و جو سازمانی با بهرهوری خدمات مدیران آموزشگاهها (در دبیرستانهای شهر تهران) به منظور: ارایه الگوی مدیریت مناسب آموزشی |
62 |
23-50 |
58 |
12773510 |
راههای ارتقای منزلت اجتماعی معلمان |
74 |
55-100 |
123 |
12773445 |
راهبری دانشپژوهانه در آموزش: گامی به سوی نوآوری و بهسازی |
51 |
37-54 |
62 |
12773506 |
راهنمای ارزشیابی رشد حرفهای معلمان |
72-73 |
133-150 |
306 |
12773238 |
راهنمایی تحصیلی و زمینههای لازم برای تحقق آن در مدارس ایران بهویژه دوره متوسطه |
9 |
24-36 |
107 |
12773461 |
راهنمایی و مشاوره در دوره متوسطه ایران و نقش مشاوران در این دوره |
60 |
11-38 |
124 |
12773444 |
رهبری مدرسه گامی در راه اعتلای مدرسه |
51 |
23-36 |
82 |
12773486 |
روش آموزش ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن |
65 |
106-124 |
92 |
12773476 |
زمان آموزشی و تاثیر آن بر بزهکاری نوجوانان |
63 |
107-124 |
39 |
12773529 |
ساخت و استانداردسازی آزمون نگرشسنج به مواد مخدر و تعیین رابطه میان مولفههای فردی و خانوادگی با آن برای دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران |
79 |
51-75 |
31 |
12773538 |
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص اختلالات بیان نوشتاری برای دانشآموزان پایههای چهارم و پنجم ابتدایی |
84 |
153-182 |
279 |
12773267 |
ساختها در یادگیری و آموزش به شیوه کاوشگری |
15-16 |
29-33 |
200 |
12773348 |
ساختار و سیاستهای آموزشی یونسکو |
29 |
86-101 |
154 |
12773414 |
سازگاریهای اجتماعی بزرگسالان عقبمانده ذهنی در جامعه |
37 |
55-63 |
247 |
12773299 |
سرمایهگذاری در مردم، آموزش در کشورهای کمدرآمد |
20 |
60-72 |
214 |
12773334 |
سطوح تحقیقات و چگونگی تاثیرپذیری یافتهها از آن |
26 |
76-85 |
40 |
12773528 |
سنجش ملی پیشرفت تحصیلی زبان فارسی |
79 |
7-50 |
156 |
12773412 |
سیر تحول در برنامه درسی دورههای راهنمایی تحصیلی در ایران |
37 |
11-29 |
197 |
12773351 |
سیمای پژوهش در خصوص تکلیف شب در جهان امروز |
30 |
10-35 |
137 |
12773431 |
شاخصهای اندازهگیری کارآیی درونی نظام جدید متوسطه (شاخه نظری و دوره سهساله فنی و حرفهای) |
43-44 |
87-103 |
164 |
12773404 |
شیوه دعوت به پژوهش و نقش آن در آموزش علوم |
35-36 |
9-21 |
312 |
12773231 |
ضایعات تحصیلی در دوره ابتدایی در کشورهای جهان بین سالهای 1970 تا 1980 |
7-8 |
26-35 |
19 |
12773550 |
ضرورت استفاده از رویکرد جنسیتی در پژوهشها |
87 |
33-57 |
290 |
12773256 |
طراحی برنامهها و مواد آموزشی بر اساس ساختهای مفهومی (1) |
13-14 |
37-62 |
38 |
12773530 |
طراحی مدل مناسب برای نظام راهنمایی و مشاوره دوره دبستان در آموزش و پرورش ایران |
79 |
77-104 |
303 |
12773241 |
طرحهای پژوهشی تکآزمودنی |
10 |
20-38 |
286 |
12773260 |
طرحی برای ارزیابی کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه |
13-14 |
94-106 |
291 |
12773255 |
علل و عوامل افت تحصیلی و چگونگی کاهش آن |
13-14 |
9ـ 36 |
93 |
12773475 |
عوامل اجتماعی تعلیم و تربیت |
63 |
75-106 |
35 |
12773533 |
عوامل موثر بر شکست تحصیلی: نگاهی دوباره به عوامل درونی و بیرونی |
83 |
25-59 |
198 |
12773350 |
عوامل موثر در بهبود کیفیت تدریس |
29 |
134-154 |
244 |
12773302 |
عوامل موثر در تعیین محتوا و حجم کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی |
20 |
123-142 |
160 |
12773408 |
فشار روانی در کلاسهای طبقهبندیشده |
35-36 |
69-94 |
5 |
12773564 |
فنآوری اطلاعات و ارتباطات و نسبت آن با آموزش و پرورش |
89 |
85-109 |
141 |
12773427 |
کارآیی آموزش کشاورزی در ایران |
41-42 |
108-133 |
227 |
12773320 |
کارآیی داخلی نظام آموزشی کشور |
24 |
81-99 |
174 |
12773394 |
کارآیی درونی نظام آموزش متوسطه نظری به تفکیک استان و جنس بر اساس اطلاعات سالهای 68-1367 و 69-1368 |
33 |
65-78 |
86 |
12773482 |
کاربرد روش حل مساله در آموزش علوم |
65 |
11-46 |
308 |
12773235 |
کاربرد روشهای تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت |
7-8 |
87- 110 |
127 |
12773441 |
کاربرد منطق فازی در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی |
50 |
53-68 |
85 |
12773483 |
کاوشی در ماهیت تدریس و رابطه آن با یادگیری |
65 |
47-59 |
238 |
12773309 |
کنفرانس جهانی آموزش و پرورش برای تامین همه نیازهای یادگیری پایه، 9 مارس 1990 برابر 18 اسفندماه 1368، جامتین تایلند |
61 |
87-93 |
175 |
12773393 |
گامی در مسیر انتخاب محتوا در حوزه تخصصی برنامه درسی |
33 |
37-64 |
91 |
12773477 |
گرایشهای جدید در جامعهشناسی آموزش و پرورش فرانسه |
63 |
124-141 |
172 |
12773396 |
گزارش اجمالی چهل و سومین کنفرانس بینالمللی تعلیم و تربیت، نقش تعلیم و تربیت در توسعه فرهنگی و توصیهنامه آن به وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ |
33 |
93-104 |
292 |
12773254 |
گزارش بیستوچهارمین اجلاس کنفرانس عمومی یونسکو |
11-12 |
124-145 |
225 |
12773322 |
گزارش چگونگی برگزاری چهل و دومین کنفرانس بینالمللی تعلیم و تربیت ژنو، سه تا هشت سپتامبر 1990 برابر با 12 تا 17 شهریور 1369 |
24 |
116-144 |
219 |
12773329 |
گزارش دومین اجلاس برنامه آموزش و پرورش برای همه در مناطق آسیا و اقیانوسیه |
25 |
108-131 |
121 |
12773447 |
گزارش شرکت در سومین همایش بینالمللی مرکز نوآوریهای آموزشی آسیا و اقیانوسیه |
51 |
85-89 |
184 |
12773384 |
گزارش کنگره بینالمللی ژان آموس کمینوس و تربیت مردم در قرن بیستویکم پراک 27ـ23 مارس 1992 |
31 |
153-159 |
251 |
12773295 |
گزارش گردهمایی کارشناسان آموزشی کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در کوالالامپور |
19 |
131-135 |
243 |
12773303 |
گزارش و نظری تحلیلی درباره هفتمین کنگره بینالمللی آموزش و پرورش تطبیقی تیرماه 68 (ژوئن 89) |
20 |
143-153 |
271 |
12773275 |
گزارشی از نتایج امتحانات دانشآموزان در سال تحصیلی 66-1367 |
15-16 |
178-183 |
166 |
12773402 |
گزراش ماموریت شرکت در ششمین کنفرانس وزرای آموزش و پرورش و مسئولان برنامهریزی اقتصادی در منطقه آسیا و اقیانوسیه |
34 |
87-104 |
61 |
12773507 |
گفتوگو با یکی از صاحبنظران تربیت معلم (آسا هیلیارد) ـ (بهسوی تربیت معلم بهتر) |
72-73 |
153-162 |
265 |
12773281 |
ماهیت مراحل رشد و فلسفه دورههای تحصیلی |
17 |
10 ـ 32 |
228 |
12773319 |
مجملها و واقعیتها در طراحی آموزشی و تدریس (کیفیت محتوا در حیطه شناختی) |
24 |
58-80 |
112 |
12773456 |
محرکهای فشارزا در کار معلمی و استراژیهای مقابله با آنها |
55-56 |
9-38 |
209 |
12773339 |
مدارس غیرانتفاعی و نقش آن در ایجاد فرصتهای برابر آموزشی |
27-28 |
19-34 |
278 |
12773268 |
مدارس غیرانتفاعی، کمکی به توسعه آموزش و پرورش |
15-16 |
34-54 |
118 |
12773450 |
مروری بر پیامدهای دوزبانگی |
52 |
47-58 |
100 |
12773468 |
مروری بر دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان و مدیران مدارس و ارایه الگوی مناسب آموزشی |
62 |
51-75 |
105 |
12773463 |
مشاوره و فرایند آن در اسلام |
60 |
61-74 |
259 |
12773287 |
معرفی فعالیتهای پژوهشی استانها و مناطق پیرامون مسایل آموزش و پرورش |
17 |
133-136 |
223 |
12773324 |
معرفی مفاهیم تحقیق و ارزشیابی و بیان مهمترین وجوه تشابه و افتراق آنها |
25 |
32-52 |
134 |
12773434 |
معنی و مفهوم تحقیق علمی و حدود و شرایط آن |
48 |
7-22 |
316 |
12095815 |
مقایسه اثر رقابت فردی, تلاش فردی و رقابت گروهی در پیشرفت تحصیلی |
81 |
131-168 |
315 |
12095816 |
مقایسه تقویم تحصیلی و زمان آموزش مقطع متوسطه ایران با سایر کشورها و بررسی مشکلات آن |
81 |
7-38 |
113 |
12773455 |
مقایسه حفظ سلامت جسمی و روانی در میان مدیران دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان شیراز |
53-54 |
85-98 |
4 |
12773565 |
مقایسه خودکارآمدی و خلاقیت در دانشآموزان کاربر اینترنت و دانشآموزان غیرکاربر |
89 |
111-133 |
69 |
12773499 |
مقایسه سبکهای یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) دانشآموزان و دانشجویان گروههای علوم انسانی و ریاضی مدارس و دانشگاههای شهر تهران |
68 |
59-80 |
168 |
12773400 |
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر شاهد با دانشآموزان پسر واجد و فاقد پدر در مدارس ابتدایی اهواز |
34 |
43-60 |
260 |
12773286 |
مقایسه عملکرد فارغالتحصیلان مراکز تعلیم و تربیت با معلمان حقالتدریس مدارس تهران |
17 |
122-132 |
72 |
12773496 |
مقایسه مدلهای اندازهگیری (کلاسیک و سوال ـ پاسخ) از لحاظ برآورد پارامترهای سوال و توانایی |
67 |
83-98 |
158 |
12773410 |
مقایسه میزان افسردگی دانشآموزان شاهد مدارس راهنمایی شاهد اهواز با دانشآموزان غیرشاهد همان مدارس و سایر مدارس راهنمایی اهواز |
35-36 |
123-134 |
76 |
12773492 |
مقایسه وضعیت شخصیتی دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره راهنمایی |
67 |
7-20 |
302 |
12773242 |
مقایسه یادگیری توزیعی و یادگیری فشرده |
10 |
39-51 |
294 |
12773252 |
مقدمهای بر برنامهریزی فعالیتهای برنامهریزی و پژوهش در قلمرو آموزشهای فنی و حرفهای |
11-12 |
56-94 |
217 |
12773331 |
ملاحظات اساسی در برنامهریزی آموزشی و توانبخشی دانشآموزان عقبمانده ذهنی |
26 |
15-24 |
256 |
12773290 |
منابع قوانین و مقررات آموزشی و واژههای مهم حقوقی و ضرورت آگاهی مدیران آموزشی از این منابع و واژهها |
19 |
50-70 |
114 |
12773454 |
موانع بهکارگیری یافتههای پژوهشی در تصمیمگیریهای آموزشی |
53-54 |
63-83 |
60 |
12773508 |
موانع پژوهشمدارکردن تصمیمگیری در فرایند برنامهریزی درسی |
74 |
7-35 |
104 |
12773464 |
میزان شیوع احساس فشار روانی و شکوههای بدنی ناشی از آن در دانشآموزان دبیرستانی مدارس غرب استان مازندران و رابطه آن با عوامل آموزشی و تربیتی درون مدرسه |
60 |
75-96 |
300 |
12773244 |
ناتوانیهای یادگیری در کودکان پیش از دبستان |
10 |
77-85 |
268 |
12773278 |
نارساییهای آموزش و پرورش در آمریکا |
17 |
42-52 |
183 |
12773385 |
نتایج پژوهش در همبستگی اختلالات عاطفی کودکان دبستانی باهوش و یادگیری آنان |
32 |
13-40 |
25 |
12773544 |
نظارت حمایتی، نظارت کلاسهای درس هزاره سوم |
86 |
7-49 |
182 |
12773386 |
نظام اطلاعاتی برای برنامهریزی و تحلیل سیاستهای آموزشی |
32 |
41-60 |
138 |
12773430 |
نظام تربیت معلم در ژاپن و مقایسه آن با نظام تربیت معلم در ایران |
43-44 |
49-86 |
295 |
12773251 |
نظری بر وظایف شورای عالی آموزش و پرورش با استفاده از تحلیل سیستمی و ارایه مبانی مناسب جهت بهبود کیفیت تصمیمگیریهای آموزشی و پرورشی |
11-12 |
38-55 |
84 |
12773484 |
نظریه سازندگی یادگیری و کاربردهای آموزشی آن |
65 |
61-76 |
14 |
12773555 |
نظریه هوش چندگانه و دلالتهای آن برای برنامه درسی |
88 |
7-31 |
54 |
12773514 |
نظریه هوشهای چندگانه و برنامه درسی |
76 |
33-64 |
250 |
12773296 |
نظریه یادگیری اجتماعی |
20 |
11-21 |
30 |
12773539 |
نقد روششناسی تحقیقات تربیتی در ایران |
85 |
11-42 |
274 |
12773272 |
نقد و بررسی یک گزارش تحقیق |
15-16 |
112-120 |
194 |
12773354 |
نقدی بر: در جستوجوی معیارهایی برای انتخاب محتوا |
30 |
76-81 |
195 |
12773353 |
نقدی بر: در جستوجوی معیارهایی برای انتخاب محتوا |
30 |
69-75 |
106 |
12773462 |
نقش آزمونهای روانی در راهنمایی و مشاوره |
60 |
39-60 |
264 |
12773282 |
نقش اساسی آموزش و پرورش در بازسازی و نوسازی ایران |
17 |
33-55 |
170 |
12773398 |
نقش اطلاعرسانی در پژوهشهای آموزشی |
34 |
9-19 |
314 |
12095817 |
نقش باورهای انگیزشی, راهبردهای یادگیری و جنسیت در عملکرد تحصیلی |
84 |
43-85 |
64 |
12773504 |
نقش تربیتی معلم در فرایند تعلیم و تربیت |
72-73 |
89-100 |
226 |
12773321 |
نقش شورای عالی آموزش و پرورش در پیشبرد نظام آموزش و پرورش |
24 |
100-115 |
240 |
12773306 |
نقش محوری هدف در برنامهریزی درسی |
61 |
32-57 |
37 |
12773531 |
نقش مدرسه، والدین و محیط اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد نوجوانان |
79 |
105-120 |
255 |
12773291 |
نقش و رسالت آموزش از راه دور |
19 |
71-89 |
221 |
12773326 |
نقشپذیری جنسی در کودکان و نوجوانان |
25 |
69-77 |
189 |
12773376 |
نگاهی به شیوه اصلاح و نوع اصلاحات ضروری در تربیت معلم |
31 |
37-55 |
149 |
12773419 |
نگاهی به شیوه اصلاح و نوع اصلاحات ضروری در فرایند راهنمایی تحصیلی و شغلی |
38 |
44-63 |
67 |
12773501 |
هرمنوتیک و تعلیم و تربیت |
68 |
103-121 |
301 |
12773243 |
هوش و شیوههای نو برای اندازهگیری خرد آدمی |
10 |
52-76 |
273 |
12773273 |
ویژگیهای مدیران دبیرستانهای متوسطه نظری سراسر کشور در سال 1366 |
15-16 |
121-147 |
130 |
12773438 |
یادگیری از کتاب «تعلیم المتعلم طریق التعلم» |
48 |
71-83
|