کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

بهترین روشها، ترفند و تکنیکهای تربیت را
در کنار هم جمع کردیم...
پاسخهایی کاربردی، معتبر و تاحدامکان جامع به سوال های رایج...

«محمدرضا سرافرازی»
«محمدرضا سرافرازی»

طبقه بندی موضوعی وبلاگ اخلاق و تربیت

لیست مقالات نشریه : مجله روان‌شناسی و علوم تربیتی(دانشگاه تهران)
صاحب امتیاز : مجله روان‌شناسی و علوم تربیتی(دانشگاه تهران)
مدیر : دکتر غلامعلی افروز
سردبیر : دکتر غلامعلی افروز
مدیر داخلی : زهرا راهنمای تمیجانی
آدرس : تهران، بزرگراه جلال آل احمد، مقابل کوی نصر، دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی
ایمیل : jedpsy@ut.ac.ir
تلفن : 61117426 (021)
فاکس : 88254734 (021)
وب سایت : 


تعداد آثار: 53

ردیف کد عنوان اصلی شماره مجله از صفحه تا صفحه
18 12775400 (انسان قرآن) از دیدگاه فردی و اجتماعی 14 1-23
14 12775404 آیا تزکیه مقدم بر تعلیم است؟ 14 105-127
23 12775395 ابعاد رابطه میان جهت‌گیری مذهبی و سلامت روانی و ارزیابی مقیاس جهت‌گیری مذهبی 10 41-63
29 12775389 اخلاق و مسوولیت اجتماعی در مدیریت آموزشی 7 201-221
46 12775372 ازریابی هوش گروهی از کودکان آذری با مقیاس‌های گوداینف - هریس و ماتریس‌های پیش‌رونده ریون 2 27-42
15 12775403 افت تحصیلی و رابطه آن با بنیادهای فلسفی آموزش و پرورش مدرن 14 83-103
49 12774715 امکان و فرایند تربیت مدنی در ایران 1 120-139
53 12773988 بررسی الگوهای شخصیتی ادراک نمود و واقعیت در کودکان پیش‌دبستانی 1 1-21
19 12775399 بررسی امکان نزدیک‌سازی یافته‌های مکاتب تجربه‌گرایی منطقی و عمل‌گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی - یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت 11 177-198
32 12775386 بررسی تاثیر علی خودگردانی والدین در خودگردانی تحصیلی دانش‌آموزان و پیشرفت درسی آنان 6 135-154
3 12775415 بررسی دیدگاه ابن‌سینا در باب تعلیم و تربیت (مبانی، اصول، اهداف، محتوا، روش) 18 89-113
22 12775396 بررسی دیدگاه ارزش‌شناسی علامه طباطبایی و دلالت‌های آن در تربیت اخلاقی 10 199-224
11 12775407 بررسی رابطه ترتیب و زمان تولد با شیوع آسیب‌های جسمی، ذهنی و حسی - حرکتی در کودکان و نوجوانان 16 101-115
26 12775392 بررسی رابطه کمال‌گرایی والدین و اضطراب امتحان دانش‌آموزان 9 1-19
33 12775385 بررسی رابطه متغیرهای فردی با میزان اضطراب رایانه دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران 6 109-133
38 12775380 بررسی رابطه میزان افسردگی فرزندان پسر جانبازان و نحوه ارتباط با پدران‌شان 4 35-50
37 12775381 بررسی رفتار میان فردی معلمان با دانش‌آموزان مدارس راهنمایی دخترانه تهران 4 99-121
44 12775374 بررسی عوامل آسیب‌زا در مدارس شهر تهران 2 111-136
5 12775413 بررسی محتوای درس فلسفه تعلیم و تربیت در دوره‌های تربیت معلم (در جهان) 17 121-149
27 12775391 بررسی مقایسه‌ای اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه افلاطون و فارابی 8 203-227
7 12775411 بررسی مکتب تربیتی لندن (با تاکید بر آرای هرست و پیترز) 17 67-97
34 12775384 بررسی مهارت اجتماعی در گروهی از دانش‌آموزان نابینا از نظر معلمان 5 121-139
30 12775388 بررسی وضعیت خشونت کلامی در مدارس راهنمایی شهر تهران: مقایسه نظرات دانش‌آموزان و معلمان 7 1-28
41 12775377 بررسی‌ ملاک‌ها و کیفیت دوستی‌ در کودکان و نوجوانان دختر 3 1-20
39 12775379 بررسی‌ و مقایسه خود ارزش‌یابی‌ رفتاری‌ در سه موقعیت خانه، مدرسه، هم‌سالان در بین دختران و پسران سنین مختلف 3 105-124
20 12775398 پول‌شویی و تعلیم و تربیت 11 135-162
12 12775406 تبیین و نقد نظریه انسان برتر نیچه و دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت 15 105-122
31 12775387 تحلیل خلاقیت در کودکان: معرفی آزمون تفکر خلاق در عمل و حرکت 6 191-213
4 12775414 تحلیل محتوای پایان نامه‌های دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران از آغاز تا سال 1386 18 1-21
36 12775382 جایگاه نظریه‌های تربیتی در عمل معلم 4 123-138
16 12775402 دانش در تنگنای کاربردپذیری: نگاهی انتقادی از منظر تعلیم و تربیت 14 61-81
8 12775410 دیدگاه هرمنوتیکی هایدگر و تعلیم و تربیت 17 45-65
43 12775375 دیدگاه‌گیری در کودکان پیش‌دبستانی: بررسی مقایسه‌ای درون‌فردی و بین فردی 2 137-160
50 12774714 رابطه رضایت شغلی، عزت نفس و سلامت روانی: یک مطالعه موردی از مربیان مرکز پیش‌دبستانی دانشگاه تهران 1 76-98
6 12775412 روی‌کردهای مختلف در مفهوم‌سازی اخلاق، با تاکید بر کاربرد آن‌ها در پرورش اخلاقی 17 99-119
47 12775371 رویکرد مناسب ارزیابی درونی برای ارتقای مستمر کیفیت گروه‌های آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی 2 1-26
28 12775390 رویکردهای نوین در مدیریت آموزشی 8 109-130
25 12775393 ریشه‌های تاریخی و آثار تربیتی اعتقاد به برگزیدگی در آیین یهود 9 177-200
9 12775409 عدالت در آموزش و پرورش از دیدگاه اسلام با تاکید بر خصوصی‌سازی مدارس 17 21-43
42 12775376 فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه جان هنری نیومن 2 161-180
35 12775383 فلسفه فن‌آوری و آموزش فن‌آوری 5 75-98
48 12774716 کاربرد مثبت‌نگری در روان‌درمان‌گری با تاکید بر دیدگاه اسلامی 1 140-164
2 12775416 مبانی و اصول اخلاق تدریس بر اساس فلسفه اخلاق اسلامی 18 115-135
21 12775397 مراحل و اصول تعلیم و تربیت در دیدگاه نوعمل‌گرایی ریچارد رورتی 11 1-27
24 12775394 مفاهیم تربیتی اسلام از دیدگاه قرآن در ادبیات کودکان و نوجوانان 9 201-225
40 12775378 مقایسه ادراک لیاقت‌های‌ شناختی‌ و اجتماعی‌ در دانش‌‌آموزان با پیشرفت تحصیلی‌ پایین، دیرآموز و عادی 3 21-40
51 12774713 مقایسه مقبولیت راه‌بردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانش‌آموزان 1 45-75
45 12775373 مقایسه هوش غیر کلامی دانش‌آموزان ناشنوا و شنوا در گروه‌های سنی شش، نه و دوازده سال 22 95-110
13 12775405 مکتب تربیتی حافظ 14 129-140
17 12775401 ملاحظاتی در باب فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه ارسطو با تاکید بر اهمیت آموزش احساس و کاربرد آن در نظام آموزشی ایران 14 25-44
1 12775417 نظریه ابداعی فارابی در تربیت سیاسی و اهمیت آن در عصر حاضر 19 153-178
52 12774712 نگرش نوجوانان نسبت به سامانه تربیتی والدین 1 22-44
10 12775408 هرمنوتیک فلسفی گادامر و اهداف تعلیم و تربیت 17 1-20

محمدرضا سرافرازی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی