ردیف |
کد |
عنوان اصلی |
شماره مجله |
از صفحه تا صفحه |
18 |
12775400 |
(انسان قرآن) از دیدگاه فردی و اجتماعی |
14 |
1-23 |
14 |
12775404 |
آیا تزکیه مقدم بر تعلیم است؟ |
14 |
105-127 |
23 |
12775395 |
ابعاد رابطه میان جهتگیری مذهبی و سلامت روانی و ارزیابی مقیاس جهتگیری مذهبی |
10 |
41-63 |
29 |
12775389 |
اخلاق و مسوولیت اجتماعی در مدیریت آموزشی |
7 |
201-221 |
46 |
12775372 |
ازریابی هوش گروهی از کودکان آذری با مقیاسهای گوداینف - هریس و ماتریسهای پیشرونده ریون |
2 |
27-42 |
15 |
12775403 |
افت تحصیلی و رابطه آن با بنیادهای فلسفی آموزش و پرورش مدرن |
14 |
83-103 |
49 |
12774715 |
امکان و فرایند تربیت مدنی در ایران |
1 |
120-139 |
53 |
12773988 |
بررسی الگوهای شخصیتی ادراک نمود و واقعیت در کودکان پیشدبستانی |
1 |
1-21 |
19 |
12775399 |
بررسی امکان نزدیکسازی یافتههای مکاتب تجربهگرایی منطقی و عملگرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی - یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت |
11 |
177-198 |
32 |
12775386 |
بررسی تاثیر علی خودگردانی والدین در خودگردانی تحصیلی دانشآموزان و پیشرفت درسی آنان |
6 |
135-154 |
3 |
12775415 |
بررسی دیدگاه ابنسینا در باب تعلیم و تربیت (مبانی، اصول، اهداف، محتوا، روش) |
18 |
89-113 |
22 |
12775396 |
بررسی دیدگاه ارزششناسی علامه طباطبایی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی |
10 |
199-224 |
11 |
12775407 |
بررسی رابطه ترتیب و زمان تولد با شیوع آسیبهای جسمی، ذهنی و حسی - حرکتی در کودکان و نوجوانان |
16 |
101-115 |
26 |
12775392 |
بررسی رابطه کمالگرایی والدین و اضطراب امتحان دانشآموزان |
9 |
1-19 |
33 |
12775385 |
بررسی رابطه متغیرهای فردی با میزان اضطراب رایانه دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران |
6 |
109-133 |
38 |
12775380 |
بررسی رابطه میزان افسردگی فرزندان پسر جانبازان و نحوه ارتباط با پدرانشان |
4 |
35-50 |
37 |
12775381 |
بررسی رفتار میان فردی معلمان با دانشآموزان مدارس راهنمایی دخترانه تهران |
4 |
99-121 |
44 |
12775374 |
بررسی عوامل آسیبزا در مدارس شهر تهران |
2 |
111-136 |
5 |
12775413 |
بررسی محتوای درس فلسفه تعلیم و تربیت در دورههای تربیت معلم (در جهان) |
17 |
121-149 |
27 |
12775391 |
بررسی مقایسهای اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه افلاطون و فارابی |
8 |
203-227 |
7 |
12775411 |
بررسی مکتب تربیتی لندن (با تاکید بر آرای هرست و پیترز) |
17 |
67-97 |
34 |
12775384 |
بررسی مهارت اجتماعی در گروهی از دانشآموزان نابینا از نظر معلمان |
5 |
121-139 |
30 |
12775388 |
بررسی وضعیت خشونت کلامی در مدارس راهنمایی شهر تهران: مقایسه نظرات دانشآموزان و معلمان |
7 |
1-28 |
41 |
12775377 |
بررسی ملاکها و کیفیت دوستی در کودکان و نوجوانان دختر |
3 |
1-20 |
39 |
12775379 |
بررسی و مقایسه خود ارزشیابی رفتاری در سه موقعیت خانه، مدرسه، همسالان در بین دختران و پسران سنین مختلف |
3 |
105-124 |
20 |
12775398 |
پولشویی و تعلیم و تربیت |
11 |
135-162 |
12 |
12775406 |
تبیین و نقد نظریه انسان برتر نیچه و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت |
15 |
105-122 |
31 |
12775387 |
تحلیل خلاقیت در کودکان: معرفی آزمون تفکر خلاق در عمل و حرکت |
6 |
191-213 |
4 |
12775414 |
تحلیل محتوای پایان نامههای دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران از آغاز تا سال 1386 |
18 |
1-21 |
36 |
12775382 |
جایگاه نظریههای تربیتی در عمل معلم |
4 |
123-138 |
16 |
12775402 |
دانش در تنگنای کاربردپذیری: نگاهی انتقادی از منظر تعلیم و تربیت |
14 |
61-81 |
8 |
12775410 |
دیدگاه هرمنوتیکی هایدگر و تعلیم و تربیت |
17 |
45-65 |
43 |
12775375 |
دیدگاهگیری در کودکان پیشدبستانی: بررسی مقایسهای درونفردی و بین فردی |
2 |
137-160 |
50 |
12774714 |
رابطه رضایت شغلی، عزت نفس و سلامت روانی: یک مطالعه موردی از مربیان مرکز پیشدبستانی دانشگاه تهران |
1 |
76-98 |
6 |
12775412 |
رویکردهای مختلف در مفهومسازی اخلاق، با تاکید بر کاربرد آنها در پرورش اخلاقی |
17 |
99-119 |
47 |
12775371 |
رویکرد مناسب ارزیابی درونی برای ارتقای مستمر کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی |
2 |
1-26 |
28 |
12775390 |
رویکردهای نوین در مدیریت آموزشی |
8 |
109-130 |
25 |
12775393 |
ریشههای تاریخی و آثار تربیتی اعتقاد به برگزیدگی در آیین یهود |
9 |
177-200 |
9 |
12775409 |
عدالت در آموزش و پرورش از دیدگاه اسلام با تاکید بر خصوصیسازی مدارس |
17 |
21-43 |
42 |
12775376 |
فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه جان هنری نیومن |
2 |
161-180 |
35 |
12775383 |
فلسفه فنآوری و آموزش فنآوری |
5 |
75-98 |
48 |
12774716 |
کاربرد مثبتنگری در رواندرمانگری با تاکید بر دیدگاه اسلامی |
1 |
140-164 |
2 |
12775416 |
مبانی و اصول اخلاق تدریس بر اساس فلسفه اخلاق اسلامی |
18 |
115-135 |
21 |
12775397 |
مراحل و اصول تعلیم و تربیت در دیدگاه نوعملگرایی ریچارد رورتی |
11 |
1-27 |
24 |
12775394 |
مفاهیم تربیتی اسلام از دیدگاه قرآن در ادبیات کودکان و نوجوانان |
9 |
201-225 |
40 |
12775378 |
مقایسه ادراک لیاقتهای شناختی و اجتماعی در دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین، دیرآموز و عادی |
3 |
21-40 |
51 |
12774713 |
مقایسه مقبولیت راهبردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانشآموزان |
1 |
45-75 |
45 |
12775373 |
مقایسه هوش غیر کلامی دانشآموزان ناشنوا و شنوا در گروههای سنی شش، نه و دوازده سال |
22 |
95-110 |
13 |
12775405 |
مکتب تربیتی حافظ |
14 |
129-140 |
17 |
12775401 |
ملاحظاتی در باب فلسفه آموزش و پرورش از دیدگاه ارسطو با تاکید بر اهمیت آموزش احساس و کاربرد آن در نظام آموزشی ایران |
14 |
25-44 |
1 |
12775417 |
نظریه ابداعی فارابی در تربیت سیاسی و اهمیت آن در عصر حاضر |
19 |
153-178 |
52 |
12774712 |
نگرش نوجوانان نسبت به سامانه تربیتی والدین |
1 |
22-44 |
10 |
12775408 |
هرمنوتیک فلسفی گادامر و اهداف تعلیم و تربیت |
17 |
1-20 |