کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

بهترین روشها، ترفند و تکنیکهای تربیت را
در کنار هم جمع کردیم...
پاسخهایی کاربردی، معتبر و تاحدامکان جامع به سوال های رایج...

«محمدرضا سرافرازی»
«محمدرضا سرافرازی»

طبقه بندی موضوعی وبلاگ اخلاق و تربیت

لیست مقالات نشریه : مطالعات اسلام و روانشناسی
صاحب امتیاز : مطالعات اسلام و روانشناسی
مدیر : سیّدمحمّد غروی (آقامیرمحمّدعلی)
سردبیر : دکتر محمّد کاویانی
مدیر داخلی : 
آدرس : قم, پردیسان, بلوار دانشگاه, پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تهران, خیابان انقلاب, بیم وصال و قدس, کوی اُسکو
ایمیل : psy@rihu.ac.ir
تلفن : 2936670-0251 / 66460935-021
فاکس : 2803090-0251 / 66460936-021
وب سایت : www.rihu.ac.ir


تعداد آثار: 37

ردیف کد عنوان اصلی شماره مجله از صفحه تا صفحه
3 12783772 اثربخشی «روان‌درمانی شناختی ـ رفتاری مذهب‌محور» بر «سازگاری زناشویی» و «سلامت روان زوجین» 10 85-103
12 12780249 اثربخشی آموزش شناختی با رویکرد اسلامی بر رضایتمندی از زندگی دانشجویان 7 43-57
27 12773130 اثربخشی آموزش شناختی‌رفتاریمذهبی بر احساس گناه زوج‌های نابارور شهر اصفهان 6 89-101
19 12780006 ارزیابی «تحول روانی ـ معنوی» در درمانگری مراجعان مذهبی 8 49-70
1 12783774 الگوی اعتماد به نفس در اخلاق اسلامی 10 119-137
30 12773118 بررسی تاثیر گروه‌درمانی مذهبی و شناختی ـ رفتاری بر عزت نفس و نگرش‌های زناشویی زندانیان مرد شهر قم 6 31-61
32 12768769 بررسی تطبیقی مدل چهارمرحله‌ای خودارزیابی در اسلام (مشارطه، مراقبه، محاسبه، معاتبه) 5 143 ـ 153
16 12780009 بررسی رابطه «اخلاق ورزشی» با «اعتقادات» به عنوان یکی از مولفه‌های هوش معنوی 8 99-110
10 12780251 بررسی رابطه «جهت‌گیری مذهبی» با «ویژگی‌های شخصیتی» دانشجویان دختر و پسر 7 83-94
35 12768766 بررسی رابطه بین ابعاد مختلف دین‌داری و هویت اخلاقی در دانشجویان دانشگاه اصفهان 5 65 ـ 77
17 12780008 بررسی رابطه بین شادکامی و گرایش‌های معنوی در دانشجویان دانشگاه اصفهان 8 85-98
13 12780248 بررسی رابطه جهت‌گیری مذهبی و التزام عملی به اعتقادات اسلامی با سلامت روان دانشجویان 7 21-41
37 12768764 بررسی رابطه هوش معنوی و هوش هیجانی دانشجویان 5 7 ـ 23
8 12780253 تاثیر «عمره مفرده» بر «سلامت روان، شادکامی و عمل به باورهای دینی» دانشجویان 7 111-126
4 12783771 تاثیر «قرائت قرآن» بر «تنیدگی‌های روانی» و «راهبردهای مقابله‌ای» در بین دانشجویان 10 63-84
11 12780250 تاثیر دیانت بر شادی دانش‌آموزان مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان ناحیه 2 شهر کرمان 7 59-82
25 12773132 تاملی بر سازوکار ایمان و امید به زندگی و تاثیر آن بر سلامت روان انسان 6 123-141
24 12776470 تبیین علل و زمینه‌های خشونت خانگی 4 7-41
7 12783768 تحلیل محتوای کتاب‌های «هدیه‌های آسمان» و «فارسی» مقطع ابتدایی از نظر توجه به مهدویت 10 7-26
22 12776475 تحلیلی بر تصویرسازی ذهنی از خداوند در نوجوانان و جوانان بزه‌کار 4 119-128
29 12773119 تعیین رابطه بین دین‌داری با سخت‌رویی روان‌شناختی 6 63-74
21 12780004 رابطه «جو عاطفی خانواده و جهت‌گیری مذهبی» با «گرایش به اعتیاد» 8 7-26
2 12783773 رابطه بین رشد اعتقادی و سلامت روانی دانشجویان 10 105-117
23 12776473 رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی با عمل به باورهای دینی در دانشجویان 4 83-96
14 12780247 رابطه هویت مذهبی، نگرش مذهبی و سرسختی روان‌شناختی با سلامت روان در معتکفان 7 7-20
15 12780010 روان‌شناسی کمال در قرآن 8 111-132
31 12773117 روش‌شناسی ساخت یک مقیاس اسلامی (معیار مرجع): ویژگی‌ها و محدودیت‌ها 6 7-30
9 12780252 ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به ذکر در دانشجویان دانشگاه اصفهان 7 95-110
34 12768767 ساخت و اعنباریابی آزمون پایبندی مذهبی بر اساس گزاره‌های قرآن و نهج‌البلاغه 5 79 ـ 105
28 12773129 سنجش قدردانی در دانشجویان و طلاب: بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه قدردانی 6 75-88
33 12768768 مدل اسلامی «مصون‌سازی» رفتار جنسی با تاکید بر پیش‌گیری و درمان انحراف‌ها و مشکلات جنسی 5 107 ـ 142
36 12768765 مدیریت خشم بر اساس آموزه‌های اسلامی و روان‌شناسی نوین 5 43 ـ 63
18 12780007 مقایسه جهت‌گیری مذهبی دانشجویان جدیدالورود با دانشجویان در حال فارغ‌التحصیل 8 71-84
26 12773131 مولفه‌های اجتماعی بهداشت روانی در نهج‌البلاغه با تاکید بر کار و فعالیت‌های اقتصادی، روابط اجتماعی و کارکرد حکومت 6 103-121
6 12783769 نقش «انتظارات زناشویی» و «مبادلات سالم» در پیش‌بینی «رضایت زناشویی زوجین» 10 27-42
5 12783770 نقش «پایبندی مذهبی» و «جنسیت» در «اضطراب امتحان» 10 43-61
20 12780005 نقش مذهب در کاهش وسواس 8 27-48
محمدرضا سرافرازی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی