کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

کتابخانه «شکوفایی و رشد»

کار ما، تخصصی، تربیت است؛ کوچینگ؛ مهارت شکوفا شدن و رشد دادن

بهترین روشها، ترفند و تکنیکهای تربیت را
در کنار هم جمع کردیم...
پاسخهایی کاربردی، معتبر و تاحدامکان جامع به سوال های رایج...

«محمدرضا سرافرازی»
«محمدرضا سرافرازی»

طبقه بندی موضوعی وبلاگ اخلاق و تربیت

لیست مقالات نشریه : پژوهشهای تربیتی(دانشگاه تربیت معلم)
صاحب امتیاز : پژوهشهای تربیتی(دانشگاه تربیت معلم)
مدیر : علی شریعتمداری
سردبیر : باقر ثنائی ذاکر
مدیر داخلی : مهشید یاسایی
آدرس : تهران، خیابان شهید دکتر مفتح، شماره49
ایمیل : 
تلفن : 8848943
فاکس : 
وب سایت : 


تعداد آثار: 54

ردیف کد عنوان اصلی شماره مجله از صفحه تا صفحه
42 12774661 آراء فلسفی ـ تربیتی افلاطون 3-4 83-100
8 12774695 آسیب‌شناسی خانواده 1 77-96
36 12774667 آشنایی با مقیاس کوتاه‌شده بلوغ اجتماعی واینلند 3-4 75-87
11 12774692 آموزش در کشورهای در حال توسعه : دورنمای بهبود و توسعه 1 19-28
24 12774679 آموزش ریاضی در دوره راهنمایی تحصیلی «برنامه قصدشده و برنامه کسب‌شده» بر اساس یافته‌های سومین مطالعه بین‌المللی ریاضی و علوم 3-4 45-67
23 12774680 آموزش و پرورش «مطلوب» در آستانه سده بیست‌ویکم 3-4 69-81
10 12774693 ارتباط میان تحولات شناختی، عاطفی و اجتماعی در چارچوب نظریه‌های شناختی ـ ساختاری: زمینه‌ای برای پژوهش 1 29-41
9 12774694 ارزش‌یابی کار مربیان تربیتی در دهه 1369 ـ 1359 از دیدگاه دانش‌آموزان 1 43-75
51 12773967 ارزیابی محتوای کتاب فارسی پایه اول ابتدایی 3-4 57-71
5 12774698 ارزیابی هوش و توان‌مندی‌های بالقوه کودکان عقب‌مانده ذهنی (ارزیابی پویا) 4 25-35
25 12774678 ازدواج: انگیزه‌ها، پرتگاه‌ها و سلامت آن 3-4 19-43
43 12774660 افلاطون و آموزش و پرورش جدید 3-4 69-81
35 12774668 الگویی تعاملی رفتار خلاق 3-4 89-107
29 12774674 الگویی نوین پردازش دانسته‌های دانش‌آموزان برای دریافت مفاهیم درس 1-2 73-87
13 12774690 بازسازی آموزش ابتدایی و ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشورهای عربی 2 95-107
19 12774684 بررسی برخی از مسایل آموزش و پرورش 1 79-90
31 12774672 بررسی چگونگی رشد فعالیت‌های ترسیمی کودکان 1 تا 6 سال و تعیین پیش‌نیازهای حرکتی موثر در نوشتن 1-2 33-52
41 12774662 بررسی چگونگی نحوه اجرای واحدهای تمرین دبیری و مشکلات آن در دانشگاه تربیت معلم سال 71ـ1370 3-4 101-116
22 12774681 بررسی علل و عوامل عدم گرایش اعضای هیات علمی علوم انسانی و رفتاری دانشگاهی به تحقیق و تتبع در ایران 3-4 83-103
53 12773965 بررسی نارسایی‌های یادگیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی تهران 3-4 21-39
52 12773966 برنامه درسی و آموزشی: حوزه‌های علمی مستقل یا ...؟ 3-4 41-55
20 12774683 پردازش اطلاعات در یادگیری 1 39-57
4 12774699 پژوهشی در نظام آموزش و پرورش ایران 4 37-52
14 12774689 تاثیر مدیریت معلم در جریان یاددهی ـ یادگیری 2 79-93
34 12774669 تحلیلی از: اندیشه‌های فلسفی، روان‌شناختی و تربیتی ویلیام جیمز 3-4 109-118
17 12774686 تدریس الگوی کاوش‌گری به وسیله نرم‌افزارهای کامپیوتری مناسب 1 131-158
39 12774664 تربیت اخلاقی از دیدگاه کانت 3-4 17-31
33 12774670 تلفیق روی‌کرد شرطی‌شدن با روش عقلانی (شناختی) در آموزش 1-2 9-18
32 12774671 تنظیم بودجه اثربخش یک استراتژی برای سازمان 1-2 19-32
50 12773968 جایگاه روی‌کردهای یاددهی ـ یادگیری مکاتب رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و انسان‌گرایی در نظام آموزشی 3-4 73-95
12 12774691 چند نکته اساسی در پژوهش‌های روانی ـ اجتماعی 1 7-17
47 12774423 چند نکته تربیتی از گفتار امام موسی کاظم علیه‌السلام 1 7-19
48 12774422 حقوق تربیتی کودک در اسلام 2 9-20
18 12774685 خلاقیت و بیان 1 107-130
28 12774675 دروغ‌گویی، خیال‌پردازی و خلاقیت 1-2 89-100
1 12774702 روش‌های تربیتی پویا و خلاق 4 91-100
44 12774659 روش‌های مطالعه در گروه‌های کوچک 3-4 55-67
16 12774687 طبقه‌بندی اختلالات رفتاری کودکان 2 21-33
3 12774700 طرح سوالات اساسی در زمینه بسط تفکر شاگرد 4 53-71
38 12774665 عوامل موثر در شکست تحصیلی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی مختلف 3-4 33-63
15 12774688 گذرگاه نظر و عمل در آموزش و پرورش 2 49-77
30 12774673 ماهیت روابط انسان‌ها و پربارسازی آن‌ها 1-2 53-71
40 12774663 مبانی آموزش متوسطه در ایران 3-4 9-16
7 12774696 مبانی و مفاهیم اساسی در برنامه‌ریزی درسی 1 97-109
27 12774676 مدل راش در اندازه‌گیری‌های روانی ـ تربیتی 1-2 101-120
45 12774658 مفهوم «فلسفه آموزش و پرورش» 3-4 41-54
6 12774697 مفهوم هدف‌های رفتاری 4 7-23
2 12774701 مقایسه هوش‌بهر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و غیرشاهد مدارس راهنمایی دخترانه شاهد کرج 4 73-89
26 12774677 نقش تربیتی مشاور 3-4 9-17
49 12774125 نمای تربیت 1 159-160
46 12774657 نوجوان: ویژگی‌ها، مشکلات و انتظار از بزرگ‌سالان 3-4 23-39
37 12774666 هدایت توجه شاگرد به درس با استفاده از روش «شاگردمحوری» 3-4 65-74
21 12774682 ویژگی‌های دانش‌آموزان تیزهوش و با استعداد و چگونگی شناسایی و تشخیص آن‌ها 1 20-38
54 12773964 یک مفهوم اساسی از تعلیم و تربیت 1 13-20
محمدرضا سرافرازی اردکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی