ردیف |
کد |
عنوان اصلی |
شماره مجله |
از صفحه تا صفحه |
42 |
12774661 |
آراء فلسفی ـ تربیتی افلاطون |
3-4 |
83-100 |
8 |
12774695 |
آسیبشناسی خانواده |
1 |
77-96 |
36 |
12774667 |
آشنایی با مقیاس کوتاهشده بلوغ اجتماعی واینلند |
3-4 |
75-87 |
11 |
12774692 |
آموزش در کشورهای در حال توسعه : دورنمای بهبود و توسعه |
1 |
19-28 |
24 |
12774679 |
آموزش ریاضی در دوره راهنمایی تحصیلی «برنامه قصدشده و برنامه کسبشده» بر اساس یافتههای سومین مطالعه بینالمللی ریاضی و علوم |
3-4 |
45-67 |
23 |
12774680 |
آموزش و پرورش «مطلوب» در آستانه سده بیستویکم |
3-4 |
69-81 |
10 |
12774693 |
ارتباط میان تحولات شناختی، عاطفی و اجتماعی در چارچوب نظریههای شناختی ـ ساختاری: زمینهای برای پژوهش |
1 |
29-41 |
9 |
12774694 |
ارزشیابی کار مربیان تربیتی در دهه 1369 ـ 1359 از دیدگاه دانشآموزان |
1 |
43-75 |
51 |
12773967 |
ارزیابی محتوای کتاب فارسی پایه اول ابتدایی |
3-4 |
57-71 |
5 |
12774698 |
ارزیابی هوش و توانمندیهای بالقوه کودکان عقبمانده ذهنی (ارزیابی پویا) |
4 |
25-35 |
25 |
12774678 |
ازدواج: انگیزهها، پرتگاهها و سلامت آن |
3-4 |
19-43 |
43 |
12774660 |
افلاطون و آموزش و پرورش جدید |
3-4 |
69-81 |
35 |
12774668 |
الگویی تعاملی رفتار خلاق |
3-4 |
89-107 |
29 |
12774674 |
الگویی نوین پردازش دانستههای دانشآموزان برای دریافت مفاهیم درس |
1-2 |
73-87 |
13 |
12774690 |
بازسازی آموزش ابتدایی و ریشهکنی بیسوادی در کشورهای عربی |
2 |
95-107 |
19 |
12774684 |
بررسی برخی از مسایل آموزش و پرورش |
1 |
79-90 |
31 |
12774672 |
بررسی چگونگی رشد فعالیتهای ترسیمی کودکان 1 تا 6 سال و تعیین پیشنیازهای حرکتی موثر در نوشتن |
1-2 |
33-52 |
41 |
12774662 |
بررسی چگونگی نحوه اجرای واحدهای تمرین دبیری و مشکلات آن در دانشگاه تربیت معلم سال 71ـ1370 |
3-4 |
101-116 |
22 |
12774681 |
بررسی علل و عوامل عدم گرایش اعضای هیات علمی علوم انسانی و رفتاری دانشگاهی به تحقیق و تتبع در ایران |
3-4 |
83-103 |
53 |
12773965 |
بررسی نارساییهای یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی تهران |
3-4 |
21-39 |
52 |
12773966 |
برنامه درسی و آموزشی: حوزههای علمی مستقل یا ...؟ |
3-4 |
41-55 |
20 |
12774683 |
پردازش اطلاعات در یادگیری |
1 |
39-57 |
4 |
12774699 |
پژوهشی در نظام آموزش و پرورش ایران |
4 |
37-52 |
14 |
12774689 |
تاثیر مدیریت معلم در جریان یاددهی ـ یادگیری |
2 |
79-93 |
34 |
12774669 |
تحلیلی از: اندیشههای فلسفی، روانشناختی و تربیتی ویلیام جیمز |
3-4 |
109-118 |
17 |
12774686 |
تدریس الگوی کاوشگری به وسیله نرمافزارهای کامپیوتری مناسب |
1 |
131-158 |
39 |
12774664 |
تربیت اخلاقی از دیدگاه کانت |
3-4 |
17-31 |
33 |
12774670 |
تلفیق رویکرد شرطیشدن با روش عقلانی (شناختی) در آموزش |
1-2 |
9-18 |
32 |
12774671 |
تنظیم بودجه اثربخش یک استراتژی برای سازمان |
1-2 |
19-32 |
50 |
12773968 |
جایگاه رویکردهای یاددهی ـ یادگیری مکاتب رفتارگرایی، شناختگرایی و انسانگرایی در نظام آموزشی |
3-4 |
73-95 |
12 |
12774691 |
چند نکته اساسی در پژوهشهای روانی ـ اجتماعی |
1 |
7-17 |
47 |
12774423 |
چند نکته تربیتی از گفتار امام موسی کاظم علیهالسلام |
1 |
7-19 |
48 |
12774422 |
حقوق تربیتی کودک در اسلام |
2 |
9-20 |
18 |
12774685 |
خلاقیت و بیان |
1 |
107-130 |
28 |
12774675 |
دروغگویی، خیالپردازی و خلاقیت |
1-2 |
89-100 |
1 |
12774702 |
روشهای تربیتی پویا و خلاق |
4 |
91-100 |
44 |
12774659 |
روشهای مطالعه در گروههای کوچک |
3-4 |
55-67 |
16 |
12774687 |
طبقهبندی اختلالات رفتاری کودکان |
2 |
21-33 |
3 |
12774700 |
طرح سوالات اساسی در زمینه بسط تفکر شاگرد |
4 |
53-71 |
38 |
12774665 |
عوامل موثر در شکست تحصیلی دانشآموزان دورههای تحصیلی مختلف |
3-4 |
33-63 |
15 |
12774688 |
گذرگاه نظر و عمل در آموزش و پرورش |
2 |
49-77 |
30 |
12774673 |
ماهیت روابط انسانها و پربارسازی آنها |
1-2 |
53-71 |
40 |
12774663 |
مبانی آموزش متوسطه در ایران |
3-4 |
9-16 |
7 |
12774696 |
مبانی و مفاهیم اساسی در برنامهریزی درسی |
1 |
97-109 |
27 |
12774676 |
مدل راش در اندازهگیریهای روانی ـ تربیتی |
1-2 |
101-120 |
45 |
12774658 |
مفهوم «فلسفه آموزش و پرورش» |
3-4 |
41-54 |
6 |
12774697 |
مفهوم هدفهای رفتاری |
4 |
7-23 |
2 |
12774701 |
مقایسه هوشبهر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان شاهد و غیرشاهد مدارس راهنمایی دخترانه شاهد کرج |
4 |
73-89 |
26 |
12774677 |
نقش تربیتی مشاور |
3-4 |
9-17 |
49 |
12774125 |
نمای تربیت |
1 |
159-160 |
46 |
12774657 |
نوجوان: ویژگیها، مشکلات و انتظار از بزرگسالان |
3-4 |
23-39 |
37 |
12774666 |
هدایت توجه شاگرد به درس با استفاده از روش «شاگردمحوری» |
3-4 |
65-74 |
21 |
12774682 |
ویژگیهای دانشآموزان تیزهوش و با استعداد و چگونگی شناسایی و تشخیص آنها |
1 |
20-38 |
54 |
12773964 |
یک مفهوم اساسی از تعلیم و تربیت |
1 |
13-20 |